Author Topic: Explusion abusive  (Read 272 times)

Offline ClémentLaSoluce

• Newbie
  • *
    • View Profile
Explusion abusive
« on: 25-10-2018, 17:10:09 »
Bonsoir !

J'écris en français, j'espère que ça ne vous dérange pas. Sinon, je ferais un effort pour réactiver mes cours d'anglais !  ;D

Bon, passons à un sujet qui me donne moins envie de rire. Le 25/10/18, c'est-à-dire aujourd'hui, j'ai été exclu du serveur par un certain CapoGreen vers 18h30 (de mémoire, tout est allé si vite). Je ne sais pas s'il est administrateur, mais il m'a diffamé en accusant mon pseudo (qui le même que celui que j'utilise sur ce forum) d'avoir un lien avec la Solution Finale. Il est parti dans un délire sur Adolf Eichmann que jamais dans mes réflexions les plus tordus je n'aurais imaginé. La Soluce pour info signifie juste la solution en abrégé, c'est-à-dire que je suis "malin" (c'est juste un pseudo, je ne suis pas orgueilleux). Je l'utilise sur d'autres sites et jeux qui n'ont rien à voir avec la Seconde Guerre Mondiale. Il faudrait arrêter la paranoïa. J'aimerais en savoir plus sur ce CapoGreen, voir entrer en contact avec lui, j'aimerais lui dire en face ce que je pense des gens qui insultent gratuitement de nazi. En tout cas, s'il se défile, qu'il sache que j'ai de très bons avocats. Après, je n'en veux à personne, ce jeu est super et je n'ai jamais eu de problèmes avant, il m'est arrivé par le passé de faire quelques "teamkill" car je suis très maladroit (et j'en ai subi quelques-uns aussi  :) ), mais je n'ai jamais eu de propos déplacé. La façon dont j'ai été traité sans pouvoir me défendre est honteuse.

J'espère que tout va vite s'arranger !

Bien à vous

Clément La Soluce

Offline ClémentLaSoluce

• Newbie
  • *
    • View Profile
Re: Explusion abusive
« Reply #1 on: 25-10-2018, 17:10:14 »
Le serveur était pour info le #762 Ranked 2.

Offline Flippy Warbear

• Global Moderator
  • Adequately docile
    • View Profile
« Reply #2 on: 25-10-2018, 17:10:45 »
I didnt understand any of that. English please.

Offline ClémentLaSoluce

• Newbie
  • *
    • View Profile
« Reply #3 on: 25-10-2018, 17:10:17 »
Good evening!

I write in French, I hope you do not mind. Otherwise, I will make an effort to reactivate my English classes! ; D

Well, let's move on to a subject that makes me less want to laugh. 25/10/18, that is to say today, I was excluded from the server by a certain CapoGreen around 18:30 (from memory, everything went so fast). I do not know if he is an administrator, but he defamed me by accusing my nick (which the same one that I use on this forum) to have a link with the Final Solution. He went into a delirium about Adolf Eichmann that never in my most twisted reflections I could have imagined. The Soluce for info just means the solution abbreviated, that is to say that I am "clever" (it's just a pseudo, I'm not proud). I use it on other sites and games that have nothing to do with the Second World War. We should stop paranoia. I would like to know more about this CapoGreen, to see get in touch with him, I would like to tell him face to face what I think of people who insult for free Nazi. After, I do not want anyone, this game is great and I have never had problems before, I happened in the past to do some "teamkill" because I am very awkward (and I have suffered a few too :)), but I never had anything inappropriate. The way I was treated without being able to defend myself is shameful.

I hope everything will work out quickly!

Yours truly

Clément La Soluce

Offline Flippy Warbear

• Global Moderator
  • Adequately docile
    • View Profile
« Reply #4 on: 25-10-2018, 18:10:34 »
So, were you banned or whats the problem? Just want to contact the person?

Offline ClémentLaSoluce

• Newbie
  • *
    • View Profile
« Reply #5 on: 25-10-2018, 18:10:23 »
Both.

Offline Flippy Warbear

• Global Moderator
  • Adequately docile
    • View Profile
« Reply #6 on: 25-10-2018, 18:10:45 »
Best way to resolve your ban issue is to make an account on the 762 website and post about it in their forums. We here in the official FH2 forums are not responsible for your bans nor can we do anything about them except point you to the correct way -> http://www.762-ranking.de/site/

The person you mean visits our forums too, you can see his profile here -> http://fhpubforum.warumdarum.de/index.php?action=profile;u=27959

He might also be on the 762 forum.

Offline ClémentLaSoluce

• Newbie
  • *
    • View Profile
« Reply #7 on: 25-10-2018, 18:10:48 »
Thanks my friend ! Continue the great job !  :)  ;)