Author Topic: Objects in .obj for FH1/2  (Read 1699 times)

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Re: Objects in .obj for FH1/2
« Reply #15 on: 13-09-2015, 17:09:16 »
How about KV-1E and T-26 M39?  :)

Offline Siegi

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Re: Objects in .obj for FH1/2
« Reply #16 on: 13-09-2015, 17:09:31 »
Kv
T26
« Last Edit: 13-09-2015, 18:09:31 by Siegi »
Denn Esel ist eine Sache des Intellekts; Schweinehund ist eine Sache des Charakters nach unserem Sprachgebrauch!

Offline Flippy Warbear

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Re: Objects in .obj for FH1/2
« Reply #17 on: 13-09-2015, 18:09:35 »
Thaaank you :)

Offline Ts4EVER

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Re: Objects in .obj for FH1/2
« Reply #18 on: 13-09-2015, 18:09:10 »
These are too low poly to be used in FH2, not to mention that they have no textures or even unwrap.

Offline Siegi

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Re: Objects in .obj for FH1/2
« Reply #19 on: 13-09-2015, 18:09:28 »
These are too low poly to be used in FH2, not to mention that they have no textures or even unwrap.

You try PzJ1b? I spent time for someone, who "only" make texture and set vehicle for game...
It is a pity, that are not usable :/
« Last Edit: 13-09-2015, 18:09:20 by Siegi »
Denn Esel ist eine Sache des Intellekts; Schweinehund ist eine Sache des Charakters nach unserem Sprachgebrauch!

Offline Siegi

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Re: Objects in .obj for FH1/2
« Reply #20 on: 13-09-2015, 19:09:10 »
Stg44 Vampir (Zielger├Ąt 1229) :)

http://www.mediafire.com/?ga056ff7xbd3cxf
Denn Esel ist eine Sache des Intellekts; Schweinehund ist eine Sache des Charakters nach unserem Sprachgebrauch!

Offline Siegi

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Re: Objects in .obj for FH1/2
« Reply #21 on: 02-10-2015, 13:10:41 »
...with textures...
Denn Esel ist eine Sache des Intellekts; Schweinehund ist eine Sache des Charakters nach unserem Sprachgebrauch!