Author Topic: Team sweden 2- Swedish Revolutionary Guard  (Read 15670 times)

Offline WillieBrown

  • Jr. Member
  • **
  • Posts: 64
    • View Profile
Re: Team sweden 2- Northen Revolutionary Guard
« Reply #30 on: 10-06-2009, 23:06:23 »
17 - 18 tiden?? det hoppas jag verkligen inte. Är du säker att det är då???
You can go a long way with a smile. You can go a lot farther with a smile and a gun - Al Capone

Offline WillieBrown

  • Jr. Member
  • **
  • Posts: 64
    • View Profile
Re: Team sweden 2- Northen Revolutionary Guard
« Reply #31 on: 11-06-2009, 01:06:32 »
Äre på det viset så må jag försöka få ledigt vid den tiden eftersom jag jobbat igentligen från 7:00-21:00
You can go a long way with a smile. You can go a lot farther with a smile and a gun - Al Capone

Offline Harold Mordenfest

  • Newbie
  • *
  • Posts: 47
    • View Profile
Re: Team sweden 2- Northen Revolutionary Guard
« Reply #32 on: 11-06-2009, 14:06:23 »
Nu är iallafall jag tillbaka igen. Jag måste bara säga att williebrown har gjort ett utmärkt arbete med att värva nya medlemmar medans jag har varit borta (förvisso bara en dag).

Angående tiden för tävlingen känns det lite otydligt men så vitt jag har förstått det är det kl 17:00 gmt. Vilket borde bli kl 19:00 svenskt tid (iallafall enligt wikipedia  :P). Jagvet att jag nog har sagt någon annan tid tidigare, jag kan inte göra annat än att beklaga och jag har faktiskt ingen aning om var jag har fått dem ifrån.

Angående fenring är jag rädd att han inte kan på söndag. Det skulle vara någonform av beta/test den kvällen och i egenskap av utvecklare ska han nog vara där, så om det börjar kl 19:00 kan han nog inte  :(.

Ubergunk, hur vet du att inte en av oss är tjej? ;)
« Last Edit: 11-06-2009, 15:06:06 by Harold Mordenfest »

Offline WillieBrown

  • Jr. Member
  • **
  • Posts: 64
    • View Profile
Re: Team sweden 2- Northen Revolutionary Guard
« Reply #33 on: 11-06-2009, 15:06:53 »
OK jag ska kolla med jobbet och ljuga ihop något så att jag kan sluta vid fem-sextiden i stället. Det vore ju illa om jag inte skulle kunna, vore rätt så ironiskt. Nu tränar vi allafall.. hoppas de nya kommer å logga in på TS servern 193.93.46.62:8787.

Update:

Country: Scandinavia
Teamname: Northen Revolutionary Guard
Team Captain: Harold Mordenfest
Player 1: Harold Mordenfest
Player 2: Ltn Charles
Player 3: WillieBrown
Player 4: Leopard
Player 5: Shield
Player 6: Elander ??
Player 7:UberGrunk
Player 8:Rawhide
Player 9:
Player 10:
Res 1:
Res 2:
Res 3:
Res 4:
Res 5:
You can go a long way with a smile. You can go a lot farther with a smile and a gun - Al Capone

Offline UberGrunk

  • Newbie
  • *
  • Posts: 11
    • View Profile
Re: Team sweden 2- Northen Revolutionary Guard
« Reply #34 on: 11-06-2009, 16:06:04 »
Jag kommer bli sen till träningen ikväll, min flickvän har som vanligt fått för sig att förstöra min dag.

Offline Harold Mordenfest

  • Newbie
  • *
  • Posts: 47
    • View Profile
Re: Team sweden 2- Swedish Revolutionary Guard
« Reply #35 on: 11-06-2009, 18:06:30 »
Achtung!!!  Träning i morgon klockan 22:00. Ni som har gått med och inte har spelat med oss tidigare borde verkligen dyka upp eftersom tävlingen närmar sig och vi inte har spelat med alla.

Jag uppdaterar medlems listan i natt då jag kommer hem eller imorgon bitti.

Offline Rawhide

  • Part-time Cowboy
  • FH-Betatester
  • ***
  • Posts: 3.878
  • King of the Off-Topic Section
    • View Profile
    • #fhmod
Re: Team sweden 2- Swedish Revolutionary Guard
« Reply #36 on: 11-06-2009, 18:06:27 »
Jag kan inte träna ikväll, måste försöka hänga med på betatestet och min bästa vän fyller år så det blir djävulskt tight för min del. Kan nog när som helst under helgen dock!


Offline Turkletoon

  • Jr. Member
  • **
  • Posts: 275
    • View Profile
Re: Team sweden 2- Swedish Revolutionary Guard
« Reply #37 on: 11-06-2009, 21:06:27 »
Jag kommer tyvärr inte kunna spela imorgon då jag just kom ihåg att jag ska bort den kvällen, men jag hoppas vi hinner med lite fler tränningar innan söndagen. Vi borde nog ha en sista tränings pass på söndag eftermidag precis innan tävlingen, som en uppvärmning

Offline WillieBrown

  • Jr. Member
  • **
  • Posts: 64
    • View Profile
Re: Team sweden 2- Swedish Revolutionary Guard
« Reply #38 on: 11-06-2009, 22:06:28 »
OK synd Shield. Hoppas Elander och Rawhide kan komma imorn och lira lite oxå.

Jag har fått tag på vår kära Psykfallet. Snackade med honom på en server.. men han verkade inte så jätte intresserad fast han var lite sugen. Jag skrev att han skulle bli medlem här så att man kan snacka med honom lite mer. Men jag vete fasen om han kommer det. Jag hoppas alla fall. Han är en bra spelare.

You can go a long way with a smile. You can go a lot farther with a smile and a gun - Al Capone

Offline Harold Mordenfest

  • Newbie
  • *
  • Posts: 47
    • View Profile
Re: Team sweden 2- Swedish Revolutionary Guard
« Reply #39 on: 12-06-2009, 21:06:01 »
Det är bra jobbat WillieBrown. Måste säga att jag känner mig lite usel, de senaste dagarna har du gjort betydligt mer än vad jag har gjort. Jag har tyvärr haft ganska fullt upp hela veckan, har i princip bara varit hemma under träningstiderna (förutom då jag sover)  :P

Offline WillieBrown

  • Jr. Member
  • **
  • Posts: 64
    • View Profile
Re: Team sweden 2- Swedish Revolutionary Guard
« Reply #40 on: 12-06-2009, 21:06:01 »
Nej fan det är lugnt. Men även de folk som jag fixat är jag inte helt säker på att dom dyker upp. Jag har inte hört nå mer ifrån Elander t.ex. Läste på huvudtråden att vi hade 2 dar på oss att fixa folk. Vi behöver vara minimum 8, men resten är ju 10 pers. Tror dock att många av de i deras team inte dyker upp oxå iofs precis som det blev för oss. Läste lite på deras forum och så.
You can go a long way with a smile. You can go a lot farther with a smile and a gun - Al Capone

Offline Harold Mordenfest

  • Newbie
  • *
  • Posts: 47
    • View Profile
Re: Team sweden 2- Swedish Revolutionary Guard
« Reply #41 on: 12-06-2009, 23:06:38 »
Ja vi kommer att köra imorgon dvs lördag kl. 21:00 (svenskt tid). Eftersom det börjar bli riktigt kort om tid så behöver vi så många som möjligt...

Offline Ltn.Charles

  • Jr. Member
  • **
  • Posts: 100
    • View Profile
Re: Team sweden 2- Swedish Revolutionary Guard
« Reply #42 on: 13-06-2009, 10:06:33 »
Japp men jag kan inte träna mera nu innan söndag desvärre, jag kommer hem på söndag kl 5 så jag hinner till cupen iaf :O
Now this is not the end. It is not even the beginning of the end. But it is, perhaps, the end of the beginning - Winston Chuchill after the British victory at El Alamein in 1942

Offline WillieBrown

  • Jr. Member
  • **
  • Posts: 64
    • View Profile
Re: Team sweden 2- Swedish Revolutionary Guard
« Reply #43 on: 13-06-2009, 18:06:24 »
ok synd. du har iofs tränat med oss en hel del så det är lugnt. hörs imorn. Hoppas de andra kan komma.
Har dock en känsla av att max 3 pers kommer dyka upp.
You can go a long way with a smile. You can go a lot farther with a smile and a gun - Al Capone

Offline Turkletoon

  • Jr. Member
  • **
  • Posts: 275
    • View Profile
Re: Team sweden 2- Swedish Revolutionary Guard
« Reply #44 on: 13-06-2009, 18:06:44 »
jag kan ikväll. En fråga, hur många dök upp i går på träningen? undrar bara ifall vi är åtta personer i laget så att vi kan spela imorgon. skulle ju vara tråkigt ifall vi har gjort allt det här i onödan.