Author Topic: Team sweden 2- Swedish Revolutionary Guard  (Read 15665 times)

Offline Harold Mordenfest

  • Newbie
  • *
  • Posts: 47
    • View Profile
Re: Team sweden 2- Swedish Revolutionary Guard
« Reply #60 on: 14-06-2009, 22:06:57 »
Ja hörni de där kunde ju ha gått lite bättre  :'(

Vi kan ju i alla fall trösta oss med att finnarna var hårda och bestod princip av en klan plus att det var den där jäkla mikro banan som vi brukar larva runt och köra bajonett krig på.
Team USA 2 var vi 32 tickets ifrån att vinna emot. Plus att vi faktiskt var en man kort enda tills sista rundan vi spelade.
Vi gjorde ett bra jobb trots alla problem och motgångar vi har haft. Till att börja med det gamla team sweden som splittrades.

Men det vore som sagt kul att fortsätta köra ihop i fortsättningen. Vi får väl fundera lite på vad vi kan tänkas göra, om vi kan gå med i någon annan turnering eller något sådant.

Vi hörs imorgon klockan 16:00

över och ut

Offline Ltn.Charles

  • Jr. Member
  • **
  • Posts: 100
    • View Profile
Re: Team sweden 2- Swedish Revolutionary Guard
« Reply #61 on: 14-06-2009, 23:06:55 »
Japp, näe för jävla synd att vi inte kunde ta de jäkla amerikanarna, vi va ju så nära!
Now this is not the end. It is not even the beginning of the end. But it is, perhaps, the end of the beginning - Winston Chuchill after the British victory at El Alamein in 1942

Offline Spizzy-SWE

  • Newbie
  • *
  • Posts: 3
    • View Profile
Re: Team sweden 2- Swedish Revolutionary Guard
« Reply #62 on: 15-06-2009, 00:06:37 »
Blir det något liknande event snart så att vi kan hämnas våra nederlag och återupprätta våran ära? Vore synd om allt amerikanarna minns är "de sopiga svenskarna"!

Offline Ltn.Charles

  • Jr. Member
  • **
  • Posts: 100
    • View Profile
Re: Team sweden 2- Swedish Revolutionary Guard
« Reply #63 on: 15-06-2009, 00:06:04 »
Hehe, jo, men vi var ju fan bra mot USA!
Now this is not the end. It is not even the beginning of the end. But it is, perhaps, the end of the beginning - Winston Chuchill after the British victory at El Alamein in 1942

Offline WillieBrown

  • Jr. Member
  • **
  • Posts: 64
    • View Profile
Re: Team sweden 2- Swedish Revolutionary Guard
« Reply #64 on: 15-06-2009, 01:06:50 »
ja så fort vi blev 10 mot 10 i stället för 9 mot 10 så började vi ju besegra dem. Önskade att vi var tio från början. Synd att du inte kunde komma innan Elander. Men du är en bra spelare.
You can go a long way with a smile. You can go a lot farther with a smile and a gun - Al Capone

Offline Harold Mordenfest

  • Newbie
  • *
  • Posts: 47
    • View Profile
Re: Team sweden 2- Swedish Revolutionary Guard
« Reply #65 on: 15-06-2009, 13:06:04 »
Jag är ledsen men jag kan inte köra kl 16 idag  :-[. Kommer nog inte hem försen vid 21 tiden. Om någon eller några orkar köra då så är jag gärna på  :P. Loggar in på elanders ts då iaf och kollar om någon är där.

Men i min frånvaro så kan ni väl prata lite om vad vi ska göra nu. Om vi ska ställa upp i någon tillsammans, blida en klan lr någonting. Så kan ni väl skriva vad som hänt här i forumet. Sedan kan ni kanske bestämma en ny tid vi kan köra  :). Tisdagen ser tyvärr ganska körd ut för mig men det passar nog närhelst på onsdag.

Ps. det roliga är om man kollar på vinnar taggen (lr vad man ska kalla de) ser de ut som vi kom 2a  ;D ds.

« Last Edit: 15-06-2009, 13:06:38 by Harold Mordenfest »

Offline Leopard

  • Newbie
  • *
  • Posts: 42
    • View Profile
Re: Team sweden 2- Swedish Revolutionary Guard
« Reply #66 on: 15-06-2009, 15:06:42 »
Okej då vet vi :) Jag tror att jag kan lira kl 21 och kan någon ge mig pw till elanders ts? Jag tycker att vi lirade bra och alla gjorde bra ifrån sig ;D Vi borde göra en klan nu när vi känner varandra och har spelat tillsammans. Hur som helst så åker jag till Spanien imorgon och kommer hem om 1 vecka, så jag kommer inte vara så aktiv under den tiden haha ;D

Offline Spizzy-SWE

  • Newbie
  • *
  • Posts: 3
    • View Profile
Re: Team sweden 2- Swedish Revolutionary Guard
« Reply #67 on: 15-06-2009, 16:06:08 »
Jag kommer nog tyvär inte kunna vara närvarande ikväll  :'( . Hoppas dock komma på framtida spel så att vi kan spöa polacker, amerikanare, engelsmän, finnar eller vilka vi kan stöta på i framtiden.

Offline Ltn.Charles

  • Jr. Member
  • **
  • Posts: 100
    • View Profile
Re: Team sweden 2- Swedish Revolutionary Guard
« Reply #68 on: 15-06-2009, 18:06:49 »
21 funkar för mig kommer in på Elanders TS då!
Now this is not the end. It is not even the beginning of the end. But it is, perhaps, the end of the beginning - Winston Chuchill after the British victory at El Alamein in 1942

Offline WillieBrown

  • Jr. Member
  • **
  • Posts: 64
    • View Profile
Re: Team sweden 2- Swedish Revolutionary Guard
« Reply #69 on: 15-06-2009, 21:06:24 »
Kunde inte 16:00 heller. men kan köra nu en stund
You can go a long way with a smile. You can go a lot farther with a smile and a gun - Al Capone

Offline Harold Mordenfest

  • Newbie
  • *
  • Posts: 47
    • View Profile
Re: Team sweden 2- Swedish Revolutionary Guard
« Reply #70 on: 16-06-2009, 00:06:55 »
Det blev ju lite splittring sist, då vi sa att vi skulle köra kl 16:00 i onsdags. Vi var ett gäng som bestämde oss for att köra kl 21:00 istället. Hursomhelst vi beslutade inget särskilt utan ägnade oss åt att spela lite istället.

Vi kör igen på onsdag den 17:e klockan 21:00. Försök kolla upp lite möjligheter för tävlingar och dylikt så kan vi då försöka komma på vad vi ska göra i framtiden. Så var där, vi kommer att hänga i elanders ts eller i den gamla nations cup servern om den finns kvar.

Offline Leopard

  • Newbie
  • *
  • Posts: 42
    • View Profile
Re: Team sweden 2- Swedish Revolutionary Guard
« Reply #71 on: 16-06-2009, 23:06:31 »
Det blev ju lite splittring sist, då vi sa att vi skulle köra kl 16:00 i onsdags. Vi var ett gäng som bestämde oss for att köra kl 21:00 istället. Hursomhelst vi beslutade inget särskilt utan ägnade oss åt att spela lite istället.

Vi kör igen på onsdag den 17:e klockan 21:00. Försök kolla upp lite möjligheter för tävlingar och dylikt så kan vi då försöka komma på vad vi ska göra i framtiden. Så var där, vi kommer att hänga i elanders ts eller i den gamla nations cup servern om den finns kvar.

Okej, jag kommer inte kunna vara närvarande på någon träning fram till tisdag. Så tro inte att jag har glömt bort er när jag inte dyker upp ;D

Offline UberGrunk

  • Newbie
  • *
  • Posts: 11
    • View Profile
Re: Team sweden 2- Swedish Revolutionary Guard
« Reply #72 on: 17-06-2009, 01:06:17 »
Ok, ska försöka närvara kl 21, borde inte vara nåra problem.

Offline WillieBrown

  • Jr. Member
  • **
  • Posts: 64
    • View Profile
Re: Team sweden 2- Swedish Revolutionary Guard
« Reply #73 on: 17-06-2009, 02:06:58 »
ja jag hoppas jag kan 21:00

Ska iväg me nå polare vid fyra tiden, men jag hoppas jag kommer vid nio.
« Last Edit: 17-06-2009, 14:06:11 by WillieBrown »
You can go a long way with a smile. You can go a lot farther with a smile and a gun - Al Capone

Offline Turkletoon

  • Jr. Member
  • **
  • Posts: 275
    • View Profile
Re: Team sweden 2- Swedish Revolutionary Guard
« Reply #74 on: 17-06-2009, 12:06:55 »
Jag ska förhoppnings vis kunna spela ikväll. har haft problem med min dator dom senaste dagarna då jag uppdaterade mitt grafikkort vilket inte blev så bra. När jag då skulle avinstallera drivrutinerna så, ut av någon anledning, försvann moderkortets drivrutiner också  >:( Men det värkar funka nu.

Så var möts vi upp? på elanders ts?