Author Topic: Team sweden 2- Swedish Revolutionary Guard  (Read 15662 times)

Offline Ltn.Charles

  • Jr. Member
  • **
  • Posts: 100
    • View Profile
Re: Team sweden 2- Swedish Revolutionary Guard
« Reply #105 on: 28-06-2009, 23:06:10 »
Japp!
Now this is not the end. It is not even the beginning of the end. But it is, perhaps, the end of the beginning - Winston Chuchill after the British victory at El Alamein in 1942

Offline Harold Mordenfest

  • Newbie
  • *
  • Posts: 47
    • View Profile
Re: Team sweden 2- Swedish Revolutionary Guard
« Reply #106 on: 29-06-2009, 00:06:27 »
Jo det vore väl trevligt. Ett av problemen om vi ska spela mot några andra ex Dutch mm. är att jag inte har någon aning om vilka som är med eller inte. Det är en hel del som vi inte har sett röken av sen nations cup...

Offline Ltn.Charles

  • Jr. Member
  • **
  • Posts: 100
    • View Profile
Re: Team sweden 2- Swedish Revolutionary Guard
« Reply #107 on: 29-06-2009, 12:06:45 »
Sant, vi måste få hit dem igen, eller rekrytera fler?  :-\. Men en till träning eller spelomgång någon gång?
Now this is not the end. It is not even the beginning of the end. But it is, perhaps, the end of the beginning - Winston Chuchill after the British victory at El Alamein in 1942

Offline Turkletoon

  • Jr. Member
  • **
  • Posts: 275
    • View Profile
Re: Team sweden 2- Swedish Revolutionary Guard
« Reply #108 on: 29-06-2009, 14:06:21 »
Jo vi lär ju behöva fler, minst 10 aktiva medlemmar.

tyvärr så kommer jag troligen inte kunna vara så aktiv i klanen, nu är det så här att jag egentligen inte bor i Sverige  :-\ Jag bor nämligen i London men har varit i Sverige dom senaste 3 månaderna då jag var tvungen att skaffa en ny lägenhet. Nu har jag en och kommer troligtvis flytta över den 13 Juli. Jag kommer inte kunna ta över min "super dator" som jag har i Sverige men kommer ta med en bärbar dator men som jag inte har testet BF2 på än, kanske att det funkar och i så fall kan jag spela ifrån där.

Sen så vet jag inte heller hur länge jag stannar denna gång i London då jag även har sökt in till Högskolan på Gotland och ifall jag kommer in där så åker jag över ditt i höst, med min "super dator"  ;)

Offline WillieBrown

  • Jr. Member
  • **
  • Posts: 64
    • View Profile
Re: Team sweden 2- Swedish Revolutionary Guard
« Reply #109 on: 29-06-2009, 20:06:27 »
Vad äre för specs på den laptopen då? Själv så kör jag på laptop fast det är en superlaptop gjord mest för spel iofs. Men en annan sak som gör att det kan va svårt att kunna träna många just nu osv är att många gör saker nu på sommaren speciellt nu när det är så fint väder ute. Allafall så är det för mig, så det blir svårt att säga en exakt dag då jag kan eftersom det kan hända att man är ute och gör nått på kvällarna.
You can go a long way with a smile. You can go a lot farther with a smile and a gun - Al Capone

Offline Spizzy-SWE

  • Newbie
  • *
  • Posts: 3
    • View Profile
Re: Team sweden 2- Swedish Revolutionary Guard
« Reply #110 on: 30-06-2009, 01:06:32 »
Jag var ut till Sorunda i typ en och en halv vecka, och blev därigenom tyst ett tag. Men jag tycker det vore jättekul med fler matcher så jag är med!

Offline Harold Mordenfest

  • Newbie
  • *
  • Posts: 47
    • View Profile
Re: Team sweden 2- Swedish Revolutionary Guard
« Reply #111 on: 30-06-2009, 02:06:16 »
Vad sägs om att försöka få ihop lite folk till onsdag vid 21:00 tiden? Är inne då själv om allt går som planerat, vore kul om lite andra människor dök upp.

Offline Ltn.Charles

  • Jr. Member
  • **
  • Posts: 100
    • View Profile
Re: Team sweden 2- Swedish Revolutionary Guard
« Reply #112 on: 30-06-2009, 11:06:30 »
Jag är där onsdag!
Now this is not the end. It is not even the beginning of the end. But it is, perhaps, the end of the beginning - Winston Chuchill after the British victory at El Alamein in 1942

Offline WillieBrown

  • Jr. Member
  • **
  • Posts: 64
    • View Profile
Re: Team sweden 2- Swedish Revolutionary Guard
« Reply #113 on: 30-06-2009, 15:06:38 »
Onsdag,. let me think. Jobbar bara till två tror jag så jag kan nog imorn kväll oxå.
You can go a long way with a smile. You can go a lot farther with a smile and a gun - Al Capone

Offline Turkletoon

  • Jr. Member
  • **
  • Posts: 275
    • View Profile
Re: Team sweden 2- Swedish Revolutionary Guard
« Reply #114 on: 30-06-2009, 21:06:49 »
Jag ska nog också kunna då, hoppas vi får ihop lite då också.
Och den bärbara datorn är ingen super dator men rätts så bra:
1,8 ghz AMD X2
2,5 gb ram
Geforce 7150m
Windows vista

Vista kan möjligen ställa till problem då jag har hört att FH2 inte funkar perfekt på det.

Offline WillieBrown

  • Jr. Member
  • **
  • Posts: 64
    • View Profile
Re: Team sweden 2- Swedish Revolutionary Guard
« Reply #115 on: 01-07-2009, 00:07:42 »
aha, då kan det dock vara svårt att få FH2 att flyta bra. Bror min har en Geforce 9300 på sin Laptop vilket är något bättre och han må köra på lägsta, men laggar ändå. Vista har jag och det funkar bra med FH2 på det.
You can go a long way with a smile. You can go a lot farther with a smile and a gun - Al Capone

Offline Turkletoon

  • Jr. Member
  • **
  • Posts: 275
    • View Profile
Re: Team sweden 2- Swedish Revolutionary Guard
« Reply #116 on: 01-07-2009, 01:07:09 »
mm jag är rädd för det, fast jag ska försöka. har 7600 på min stationära dator vilket jag kan köra med FH2 maxat på den bästa grafiken utan något lag alls. fast dom bärbara är ju alltid långsammare.

Offline Harold Mordenfest

  • Newbie
  • *
  • Posts: 47
    • View Profile
Re: Team sweden 2- Swedish Revolutionary Guard
« Reply #117 on: 01-07-2009, 15:07:57 »
Vista djävulens påfund....

Offline Leopard

  • Newbie
  • *
  • Posts: 42
    • View Profile
Re: Team sweden 2- Swedish Revolutionary Guard
« Reply #118 on: 01-07-2009, 16:07:16 »
Tjena, jag ser att ni har snackat lite och bestämt er för att lira 21 på onsdag. Jag är inne då! :)

Btw, sorry för att jag har varit lite frånvarande, jag har glömt att kolla forumet lol.

Offline WillieBrown

  • Jr. Member
  • **
  • Posts: 64
    • View Profile
Re: Team sweden 2- Swedish Revolutionary Guard
« Reply #119 on: 01-07-2009, 17:07:52 »
Jag kan 21 men jag må dra rätt fort tyvärr. Men kan nog spela lite över en timme.
You can go a long way with a smile. You can go a lot farther with a smile and a gun - Al Capone