Author Topic: Team sweden 2- Swedish Revolutionary Guard  (Read 15731 times)

Offline Ltn.Charles

  • Jr. Member
  • **
  • Posts: 100
    • View Profile
Re: Team sweden 2- Swedish Revolutionary Guard
« Reply #75 on: 17-06-2009, 13:06:07 »
Elanders eller gamla cup-servern!
Now this is not the end. It is not even the beginning of the end. But it is, perhaps, the end of the beginning - Winston Chuchill after the British victory at El Alamein in 1942

Offline elander

  • Jr. Member
  • **
  • Posts: 531
  • [DLF]
    • View Profile
    • Den Lede Fi
Re: Team sweden 2- Swedish Revolutionary Guard
« Reply #76 on: 17-06-2009, 18:06:10 »
Elanders eller gamla cup-servern!

japp jag kan va med en stund. Börjar kl 05:00 imorgon  :-\

Disclaimer - Personal Opinions are not shared with DLF

Offline UberGrunk

  • Newbie
  • *
  • Posts: 11
    • View Profile
Re: Team sweden 2- Swedish Revolutionary Guard
« Reply #77 on: 17-06-2009, 20:06:26 »
Jag kan inte komma till 21. Kanske kikar in nån timme senare och kollar om de fortfarande e någon kvar.

Offline Ltn.Charles

  • Jr. Member
  • **
  • Posts: 100
    • View Profile
Re: Team sweden 2- Swedish Revolutionary Guard
« Reply #78 on: 18-06-2009, 23:06:43 »
Äsch, jag hade glömt att jag skulle va hos farsan igår, har inte BF2 där  :(. Sorry grabbar  :-\
Now this is not the end. It is not even the beginning of the end. But it is, perhaps, the end of the beginning - Winston Chuchill after the British victory at El Alamein in 1942

Offline Ltn.Charles

  • Jr. Member
  • **
  • Posts: 100
    • View Profile
Re: Team sweden 2- Swedish Revolutionary Guard
« Reply #79 on: 22-06-2009, 18:06:19 »
Måndag igen... När blire några flera träningar då?
Now this is not the end. It is not even the beginning of the end. But it is, perhaps, the end of the beginning - Winston Chuchill after the British victory at El Alamein in 1942

Offline Turkletoon

  • Jr. Member
  • **
  • Posts: 275
    • View Profile
Re: Team sweden 2- Swedish Revolutionary Guard
« Reply #80 on: 22-06-2009, 18:06:24 »
mm det var ett tag sen vi var alla samlade under en träning. jag tycker också att vi borde börja prata om vi ska ha någon match emot någon annan klan. Om denna klan ska funka så måste vi ju helst ha något att träna emot. För vem vet när nästa lands cup kommer vara, kan vara upp till ett år.

Offline Harold Mordenfest

  • Newbie
  • *
  • Posts: 47
    • View Profile
Re: Team sweden 2- Swedish Revolutionary Guard
« Reply #81 on: 22-06-2009, 20:06:34 »
Jo det var ett tag sedan... Problemet är egentligen att det inte brukar vara så många som dyker upp till de sk "träningarna". Vet inte riktigt hur många av alla som egentligen är intresserade av att vara med överhuvudtaget. Det är egentligen en hel del som  borde klargöras innan vi går vidare. WillieBrown är för övrigt bortrest nu och jag vet inte riktigt hur många andra som är det också. För övrigt så har min dvd-läsare lagt ner så jag kan inte köra för tillfället.
Men ni som är intresserade av att fortsätta köra kan ju skriva här och försöka bestämma en tid att träna på. Jag kan inte vara med av ovanstående skäl tills jag fixat det. So, det är upp till er vad vi ska göra av det här. Då vi kör och pratar om det är alla på och entusiastiska men sedan då vi ska spela vid något tillfälle så är det i princip jag, WillieBrown och två till som dyker upp...

Ps. om det är någon som kör Coh här så ladda ner Botb här http://botb.rtscentral.net/ så spelar jag gärna med er (kräver ingen skiva  :P) ds.

Offline UberGrunk

  • Newbie
  • *
  • Posts: 11
    • View Profile
Re: Team sweden 2- Swedish Revolutionary Guard
« Reply #82 on: 23-06-2009, 01:06:31 »
Jag är gärna med och spelar men jag skulle gärna se att vi kunde spika en viss tid varje vecka så är det lättare att ha med i planeringen. WaW kampanj 19 drar dock igång om någon vecka så då kommer det vara ganska fullt på spelschemat.

Offline Ltn.Charles

  • Jr. Member
  • **
  • Posts: 100
    • View Profile
Re: Team sweden 2- Swedish Revolutionary Guard
« Reply #83 on: 23-06-2009, 16:06:56 »
Det går visst Harold, gör som jag! http://thepiratebay.org/torrent/3544124/Battlefield_2_Mini_Image
Om du inte har Daemon tools så finns det här: http://www.daemon-tools.cc/eng/downloads
Now this is not the end. It is not even the beginning of the end. But it is, perhaps, the end of the beginning - Winston Chuchill after the British victory at El Alamein in 1942

Offline Leopard

  • Newbie
  • *
  • Posts: 42
    • View Profile
Re: Team sweden 2- Swedish Revolutionary Guard
« Reply #84 on: 23-06-2009, 22:06:42 »
Jo det var ett tag sedan... Problemet är egentligen att det inte brukar vara så många som dyker upp till de sk "träningarna". Vet inte riktigt hur många av alla som egentligen är intresserade av att vara med överhuvudtaget. Det är egentligen en hel del som  borde klargöras innan vi går vidare. WillieBrown är för övrigt bortrest nu och jag vet inte riktigt hur många andra som är det också. För övrigt så har min dvd-läsare lagt ner så jag kan inte köra för tillfället.
Men ni som är intresserade av att fortsätta köra kan ju skriva här och försöka bestämma en tid att träna på. Jag kan inte vara med av ovanstående skäl tills jag fixat det. So, det är upp till er vad vi ska göra av det här. Då vi kör och pratar om det är alla på och entusiastiska men sedan då vi ska spela vid något tillfälle så är det i princip jag, WillieBrown och två till som dyker upp...

Ps. om det är någon som kör Coh här så ladda ner Botb här http://botb.rtscentral.net/ så spelar jag gärna med er (kräver ingen skiva  :P) ds.

Jag är tillbaka nu och jag vill gärna lira :)

Offline Leopard

  • Newbie
  • *
  • Posts: 42
    • View Profile
Re: Team sweden 2- Swedish Revolutionary Guard
« Reply #85 on: 23-06-2009, 22:06:23 »
Som sagt, så borde vi spika en tid varje vecka, då blir det enklare och om folk inte dyker upp utan något skäl så sparkar vi dom?
« Last Edit: 23-06-2009, 22:06:39 by Leopard »

Offline Ltn.Charles

  • Jr. Member
  • **
  • Posts: 100
    • View Profile
Re: Team sweden 2- Swedish Revolutionary Guard
« Reply #86 on: 24-06-2009, 13:06:39 »
Nja, ger dem en varning först, men sedan om de inte visar intresse kanske vi kan sparka dem.
Men kom igen nu grabbar, vad händer? Ska vi spika en träning kanske?
Now this is not the end. It is not even the beginning of the end. But it is, perhaps, the end of the beginning - Winston Chuchill after the British victory at El Alamein in 1942

Offline Leopard

  • Newbie
  • *
  • Posts: 42
    • View Profile
Re: Team sweden 2- Swedish Revolutionary Guard
« Reply #87 on: 24-06-2009, 15:06:47 »
Vad sägs om imorgon kl 9?

Offline Turkletoon

  • Jr. Member
  • **
  • Posts: 275
    • View Profile
Re: Team sweden 2- Swedish Revolutionary Guard
« Reply #88 on: 24-06-2009, 15:06:22 »
Jag skulle kunna imorgon kl: 21:00. Får se ifall vi kan få ihop några som kan då.

Offline Ltn.Charles

  • Jr. Member
  • **
  • Posts: 100
    • View Profile
Re: Team sweden 2- Swedish Revolutionary Guard
« Reply #89 on: 24-06-2009, 19:06:08 »
Naej :S. Är hos farsan imorrn kl 9  :(. Så tyvärr :-\
Now this is not the end. It is not even the beginning of the end. But it is, perhaps, the end of the beginning - Winston Chuchill after the British victory at El Alamein in 1942