Author Topic: Team Benelux Forum  (Read 9934 times)

Offline Wasntmenl

  • Jr. Member
  • **
  • Posts: 427
  • FHT Mapper
    • View Profile
Re: Team Benelux Forum
« Reply #30 on: 04-06-2009, 08:06:51 »
He ik kan na vandaag wel spelen vandaag nog wiskunde en literatuur school examens. Na dat heb ik 3 weken nixen op school dus ik heb alle tijd van de wereld  ;D

Offline Fuchs

  • No lollygagging
  • FH-Betatester
  • ***
  • Posts: 6.655
  • Traction Wars Propaganda Officer
    • View Profile
    • Traction Wars - WWII Free to Play Game
Re: Team Benelux Forum
« Reply #31 on: 04-06-2009, 10:06:07 »
Om half 5 ga ik weg en waarschijnlijk ben ik vanavond om half 11 er nog even weer. Daarna vertrek ik om half 12 weer voor een lange reis naar Frankrijk, zaterochtend alweer terug LOL  :P
"Force answers force, war breeds war, and death only brings death.
To break this vicious circle one must do more than act without thought or doubt."

Offline Dutch Army

  • Newbie
  • *
  • Posts: 11
  • As a finishing touch, God created the Dutch
    • View Profile
    • Forgotten Honor Tournament
Re: Team Benelux Forum
« Reply #32 on: 04-06-2009, 11:06:31 »
Naam: Pascal Ridderbusch aka Dutch Army
Nou daar zijn we dan, de training vandaag en maandag zal hoogstwaarschijnlijk wel lukken voor mij. Toetsweek begint hier namelijk later.

Over mezelf:
Ik ben dus Pascal, 16 jaar (17 op 9 Juni) en woon in de provincie Groningen (Grunn, zoals we dat hier zo mooi zeggen :P) Ik zit nog steeds op school aangezien ik VWO doe, wat 6 jaar duurt. Dit jaar blijf ik zitten omdat ik mijn profiel wilde veranderen. Ik had namelijk geen interesse meer in het profiel dat ik had. (had N&G, heb nu C&M) Ik ben vanaf groep 8 al geïnteresseerd geweest in WOII en gamen deed ik daarvoor zelfs al.
Het begon allemaal echt te lopen met GTA2, en daarna heb ik meerdere militaire spellen online gespeeld zoals Delta Force 2. Toen kwam ik in het WOII genre terecht en daar ben ik eigenlijk niet meer uitgegaan. Het eerste spel waar ik ook echt goed in werd was Medal Of Honor, ik had de hele collectie van allied assault. Daarna heb ik mede door mijn leraar in groep 8 Battlefield 1942 ontdekt. Echt een toffe leraar was dat, hij gaf zelfs LAN parties in de school met zijn leerlingen. Ik begon met 1942 rond 2005 en in 2006 joinde in mijn eerste en enige clan waar ik nu ook nog in zit. Momenteel zit ik daar in het bestuur en leid ik de 1942 divisie daarvan. FH ben ik pas later gaan spelen, rond 2008, en daarna ben ik in het Forgotten Honor toenooi gekomen. Eens daargekomen ben ik er ook nooit meer weggegaan en speel er nu nog steeds. Vind het erg jammer dat FH1 nu langzaam weggaat en plaatsmaakt voor FH2. FH2 begon ik te spelen toen het FH1 toernooi opgehouden is. En voor die korte tijd speel ik toch wel redelijk goed, al zeg ik het zelf. Voor de rest speel ik ook nog andere spellen (Need for speed, CoH)
Ik zie er echt naar uit om de Duitsers hier eens terug te pakken en om met jullie de overwinning te halen :)

Offline 508th PIR Hawkeye

  • Jr. Member
  • **
  • Posts: 367
  • Pacific? :D
    • View Profile
    • www.508thpir.com
Re: Team Benelux Forum
« Reply #33 on: 04-06-2009, 13:06:38 »
Ai verjaardag van een tante ::) kan het niet halen vanavond... misschien later   :-\

suc6
"The American Paratrooper exists to give the  enemy soldier the best chance to die for his country." -- Gen. George Patton

Offline DenusJ`

  • Newbie
  • *
  • Posts: 2
    • View Profile
Re: Team Benelux Forum
« Reply #34 on: 04-06-2009, 19:06:04 »
Magoed, welk vak geef je? Geschiedenis?  :D
Inderdaad ;) Raad eens over welk onderwerp ik eigenlijk altijd te lang doorga  ;D

, maar ik heb wel een clanverleden in vBF1942 (UGB, daarna Certamen), dus ik weet wel wat teamplay is en wat er voor nodig is.

Je was toch tanker ofniet ? Naam komt me bekend voor van wars ;)

Offline Slayer

  • Freeze Veteran
  • FH-Betatester
  • ***
  • Posts: 4.125
    • View Profile
Re: Team Benelux Forum
« Reply #35 on: 04-06-2009, 19:06:30 »
Magoed, welk vak geef je? Geschiedenis?  :D
Inderdaad ;) Raad eens over welk onderwerp ik eigenlijk altijd te lang doorga  ;D

, maar ik heb wel een clanverleden in vBF1942 (UGB, daarna Certamen), dus ik weet wel wat teamplay is en wat er voor nodig is.

Je was toch tanker ofniet ? Naam komt me bekend voor van wars ;)

Eeeh, ik zal heus wel eens in een tank hebben gezeten, maar dan bij uitzondering. In UGB ben ik begonnen als piloot (ik bestuurde de 1942 Stuka als een fighter, LOL), en later in Certamen waren er veel betere piloten en toen ben ik artillerist geworden. En kapitein-ter-zee (alle schepen commanderen, was best cool in matches op Midway).

We speelden zowel met UGB als met Certamen op Clanbase, UGB heeft als hoogste geloof ik iets van 20e ofzo gestaan, met Certamen waren we 2e (ook zijn we een paar weken 1e geweest, maar dat kwam meer door anderen dan door onszelf).

Welke clan zit/zat jij dan?

Offline LtnGeorge

  • Jr. Member
  • **
  • Posts: 76
    • View Profile
Re: Team Benelux Forum
« Reply #36 on: 04-06-2009, 19:06:42 »
speel je ook mee denus ;)

Misschien verwar je deze slayer met de finse slayer  ;)

Offline dutch

  • Jr. Member
  • **
  • Posts: 300
  • FHT - F|H Tournament Founder
    • View Profile
    • www.forgottenhonor.com
Re: Team Benelux Forum
« Reply #37 on: 04-06-2009, 19:06:26 »
20 minuutjes zie je op de teamspeak gaste :)
"Vive la mort, vive la guerre, vive le sacre mercenaire."

www.forgottenhonor.com

Offline Slayer

  • Freeze Veteran
  • FH-Betatester
  • ***
  • Posts: 4.125
    • View Profile
Re: Team Benelux Forum
« Reply #38 on: 04-06-2009, 19:06:47 »
Yup, TS net gedowned en geinstalleerd, en alles werkt. Yay!

Offline dutch

  • Jr. Member
  • **
  • Posts: 300
  • FHT - F|H Tournament Founder
    • View Profile
    • www.forgottenhonor.com
Re: Team Benelux Forum
« Reply #39 on: 04-06-2009, 20:06:12 »
Oki we zijn met zin vieren op ts en joinen hslan nu. :)
"Vive la mort, vive la guerre, vive le sacre mercenaire."

www.forgottenhonor.com

Offline NTH

  • FH-Betatester
  • ***
  • Posts: 3.146
    • View Profile
Re: Team Benelux Forum
« Reply #40 on: 04-06-2009, 21:06:27 »
Jammer HSLAN zit vol.


Milton Gault roared, "Roffey, I know bloody well that Jerry knows we are here but you don't need to advertise the fact!"
(From: First in the Field, Gault of the Patricias by Jeffery Williams, page 72.)

Offline dutch

  • Jr. Member
  • **
  • Posts: 300
  • FHT - F|H Tournament Founder
    • View Profile
    • www.forgottenhonor.com
Re: Team Benelux Forum
« Reply #41 on: 04-06-2009, 21:06:25 »
Welnee we hebben de hele tijd gespeeld op de hslan
"Vive la mort, vive la guerre, vive le sacre mercenaire."

www.forgottenhonor.com

Offline Slayer

  • Freeze Veteran
  • FH-Betatester
  • ***
  • Posts: 4.125
    • View Profile
Re: Team Benelux Forum
« Reply #42 on: 04-06-2009, 22:06:40 »
Ja, maar wij waren er al  :P

Offline Fuchs

  • No lollygagging
  • FH-Betatester
  • ***
  • Posts: 6.655
  • Traction Wars Propaganda Officer
    • View Profile
    • Traction Wars - WWII Free to Play Game
Re: Team Benelux Forum
« Reply #43 on: 04-06-2009, 23:06:07 »
Ik ben er voor een uurtje, wat zijn de 'resultaten'?
"Force answers force, war breeds war, and death only brings death.
To break this vicious circle one must do more than act without thought or doubt."

Offline Pesticide

  • Newbie
  • *
  • Posts: 1
    • View Profile
Re: Team Benelux Forum
« Reply #44 on: 05-06-2009, 16:06:14 »
^
|
SPAM

LOL

ingame Nick Pesticide001
29 jaar, en speel battlefield sinds de eerste demo. Speel mee in het super toernooi van dutch en hij had me gevraagd jullie nederlanders wat te helpen met superieure belgische skills :).  Werk in de game industrie en heb dus een beetje van mijn hobby men beroep gemaakt en kan aardig een potje knallen. Wordt wel weer even wennen aan de squad leader spawn die in forgottenhonor toernooi niet meer van toepassing is. Zal wel lukken. Cu on the servers!