Author Topic: Team Sweden Forum!  (Read 8794 times)

Offline Leopard

  • Newbie
  • *
  • Posts: 42
    • View Profile
Re: Team Sweden Forum!
« Reply #45 on: 05-06-2009, 16:06:37 »
Vi kan inte bara sitta och försöka fixa en server, vi måste göra det också. I värsta fall så hyr vi en bara?
Lagen vi kommer möta är riktigt bra ska ni veta, så tro inte att det är ett par noobs vi möter. Vi måste träna och lära känna varandra, så vi jobbar bra tillsammans när vi kör :)

Lagen kan får va hur bra dem vill, aldrig att jag tänker paya för att hålla i en träningsserver :p

Det förstår jag men någon får fixa det på något sätt, i värsta fall så får alla tanka ner hamachi, då kör vi på lan bara :)

Offline Ltn.Charles

  • Jr. Member
  • **
  • Posts: 100
    • View Profile
Re: Team Sweden Forum!
« Reply #46 on: 05-06-2009, 19:06:22 »
 Okej, men när tränar vi imorrn då?
Now this is not the end. It is not even the beginning of the end. But it is, perhaps, the end of the beginning - Winston Chuchill after the British victory at El Alamein in 1942

Offline Leopard

  • Newbie
  • *
  • Posts: 42
    • View Profile
Re: Team Sweden Forum!
« Reply #47 on: 05-06-2009, 20:06:51 »
Vad sägs om 16:00? Jag tror att dom flesta kommer kolla på Sverige - Danmark 19:00.

Offline Shochis

  • Newbie
  • *
  • Posts: 26
    • View Profile
Re: Team Sweden Forum!
« Reply #48 on: 05-06-2009, 20:06:33 »
16:00 tror jag blir super, jag ska träffa mina homies och se på matchen och grilla så  ;D

Offline Harold Mordenfest

  • Newbie
  • *
  • Posts: 47
    • View Profile
Re: Team Sweden Forum!
« Reply #49 on: 05-06-2009, 23:06:53 »
Vete fan om jag kommer att vara hemma i morgon, men jag får se hur det blir. Om vi hård misslyckas med att hitta en server får vi väl ta en tom pub...

Sedan en sak till om man får klaga lite. Visst mumble är jätte coolt med "Positional Audio feature" etc. Men ärligt talat har jag svårt att se det som något annat en ett handikapp vid detta tillfälle. I och med att vi inte kommer bli särskilt många (tiotalet personer). Så kommer det bara leda till kommunikations svårigheter inom gruppen där alla inte hör vad de andra säger.

Offline Shochis

  • Newbie
  • *
  • Posts: 26
    • View Profile
Re: Team Sweden Forum!
« Reply #50 on: 06-06-2009, 12:06:36 »
Du kan binda en "Force center position" knapp så blir det som TS ändå. Själva tanken om varför jag vill använda det är för att jag vill slippa att det ska bli sex samma personer i en squad så man kan gå med någon annan. Det öppnar upp otroligt många nya möjligheter

Offline WillieBrown

  • Jr. Member
  • **
  • Posts: 64
    • View Profile
Re: Team Sweden Forum!
« Reply #51 on: 06-06-2009, 12:06:11 »
Se till att checka mikrofonerna bara. Sist så var det rätt störigt eftersom man hörde minsta lilla ljud nån gjorde.. det förstör spelet en del eftersom viktiga ljud i spelet försvinner.
You can go a long way with a smile. You can go a lot farther with a smile and a gun - Al Capone

Offline Leopard

  • Newbie
  • *
  • Posts: 42
    • View Profile
Re: Team Sweden Forum!
« Reply #52 on: 06-06-2009, 13:06:18 »
Vete fan om jag kommer att vara hemma i morgon, men jag får se hur det blir. Om vi hård misslyckas med att hitta en server får vi väl ta en tom pub...

Sedan en sak till om man får klaga lite. Visst mumble är jätte coolt med "Positional Audio feature" etc. Men ärligt talat har jag svårt att se det som något annat en ett handikapp vid detta tillfälle. I och med att vi inte kommer bli särskilt många (tiotalet personer). Så kommer det bara leda till kommunikations svårigheter inom gruppen där alla inte hör vad de andra säger.

Vi behöver inte hitta en tom pub, vi ber bara alla att tanka ner hamachi. Så kan någon lägga up en server och då kör vi på "konstgjord" lan ;)

Offline Leopard

  • Newbie
  • *
  • Posts: 42
    • View Profile
Re: Team Sweden Forum!
« Reply #53 on: 06-06-2009, 14:06:50 »
16:00 tror jag blir super, jag ska träffa mina homies och se på matchen och grilla så  ;D

Samma här  ;D

Offline Ltn.Charles

  • Jr. Member
  • **
  • Posts: 100
    • View Profile
Re: Team Sweden Forum!
« Reply #54 on: 06-06-2009, 14:06:07 »
Hur blire nu då Hamachi elr pub?
Now this is not the end. It is not even the beginning of the end. But it is, perhaps, the end of the beginning - Winston Chuchill after the British victory at El Alamein in 1942

Offline Leopard

  • Newbie
  • *
  • Posts: 42
    • View Profile
Re: Team Sweden Forum!
« Reply #55 on: 06-06-2009, 14:06:37 »
Jag vet inte, vad tycker du? btw vart är alla? :S

Offline Ltn.Charles

  • Jr. Member
  • **
  • Posts: 100
    • View Profile
Re: Team Sweden Forum!
« Reply #56 on: 06-06-2009, 15:06:16 »
Schocis kan du dra igång mumble?
Now this is not the end. It is not even the beginning of the end. But it is, perhaps, the end of the beginning - Winston Chuchill after the British victory at El Alamein in 1942

Offline Turkletoon

  • Jr. Member
  • **
  • Posts: 275
    • View Profile
Re: Team Sweden Forum!
« Reply #57 on: 06-06-2009, 15:06:37 »
jag tycker vi kör på pub, blir enklare så. skyttegrav lär nog vara tom, vi kan väll köra på den. Blir det samma mummel server som förra gången? tror jag har ficksat min mic nu så att den ska funka

Offline Leopard

  • Newbie
  • *
  • Posts: 42
    • View Profile
Re: Team Sweden Forum!
« Reply #58 on: 06-06-2009, 15:06:45 »
Okej, vilken kör vi på då?

Offline Harold Mordenfest

  • Newbie
  • *
  • Posts: 47
    • View Profile
Re: Team Sweden Forum!
« Reply #59 on: 06-06-2009, 15:06:49 »
"Force center position" knapp då får visa mig var man hittar den sen, så får alla använda den istället. Sedan röstar i alla fall jag för att vi tar en tom pub där man kan rösta. För det kommer bli så att alla ska börja tanka det precis kl 1600 och så är det någon som inte kommer att få det att fungera etc.

Sedan håller jag med WilleBrown se till att inte ha på micen då ni inte pratar. Vi vill inte att det ska sluta så här:
http://www.youtube.com/watch?v=XhufrnT4818