Author Topic: Team sweden 2- Swedish Revolutionary Guard  (Read 15681 times)

Offline Harold Mordenfest

  • Newbie
  • *
  • Posts: 47
    • View Profile
Team sweden 2- Swedish Revolutionary Guard
« on: 08-06-2009, 00:06:51 »
Idag
Efter ett mindre lyckosamt äventyr i nations cup tävlingen (vi vet alla hur det gick) har vi i SRG beslutat oss för att fortsätta spela tillsammans. Vi har ännu inte beslutat hur var eller egentligen något alls men vi jobbar på det...
Onsdagar kl 21:00 är det spel tid för SRG och vi skulle upskatta om så många som möjligt kunde dyka upp då.

Today
After a less successful adventures in the national cup competition (we all know how it went) we have in the SRG decided to continue playing together. We have not yet decided what was or really anything at all but we're working on it ...
(Iam to lazy to write this in english my self, so its just google translated  :P)

Intro
Welcome to the Swedish Revolutionary Guard thred. If there is anything important you wish to tell us like if you perhaps would like to play a practice game for fun against us please write it here (or send me a pm).

Detta är det Svenska Revoultionära Gardets forumtråd.
Vi har efter missnöjda med det gamla svenska laget beslutat oss för att starta ett nytt lag. Ni som är intresserade av att gå med var vänliga att sänd mig ett pm med kort info om dig själv inom området fh2.

Matchen!!!
Klockan 17:00 gmt (19:00 svensk tid om jag inte har fel). GÄLLER DET!!! Alla måste absolut vara där för det hänger på en skör tråd om vi blir tillräckligt många... En sista sak se till att använda taggen [SRG] vid tillfället. Se till att vara där en halvtimma innan dvs 18:30 så vi har tid att organisera oss!!! Då jävlar!

Träningar
Nästa tränings tillfälle är torsdag den 14e juni klockan 18:30 svensk tid.



Voip, server etc
Vi använder oss av ts servern som är tillgodo hållen för tävlings evenemanget (se Nations cup tråden). Vi har även en server som är uppe vid tränings tillfällen info om ip och lösenord läggs upp vid tillfällen eller så meddelas det via ts. Om ni spelar ensamma under icke träningstillfällen så gå gärna in där, det är alltid trevligt att träffa någon man kan prata med och spela tillsammans med.

Gå med i laget
Ni som är intresserade av att gå med var vänliga att sänd mig ett pm med kort info om dig själv inom området fh2.


Laget
Country: Sweden
Teamname: Swedish Revolutionary Guard [SRG]
Team Captain: Harold Mordenfest
Player 1: Harold Mordenfest
Player 2: WillieBrown
Player 3: Ltn Charles
Player 4: Leopard
Player 5: Shield
Player 6: -=[LP]=-Spizzy-SWE
Player 7: UberGrunk
Player 8: Costanzaoff
Player 9: JoakimvonRibben
Player 10: Elander
Res 1: Fenring
Res 2: Rawhide
Res 3:
Res 4:
Res 5:  
« Last Edit: 02-07-2009, 15:07:16 by Harold Mordenfest »

Offline WillieBrown

  • Jr. Member
  • **
  • Posts: 64
    • View Profile
Re: Team sweden 2- Swedish Revolutionary Guard
« Reply #1 on: 08-06-2009, 02:06:40 »
Snackade med min bror en snabbis för att kolla om han vill vara med.. och han kanske kan tänka sig vara det. Han har dock inte så mycket erfarenheter av FH2 men han har alla fall kört det nåra gånger. Han brukar komma in i BF2 mods spelen rätt så snabbt. Team work brukar han va rätt grym på oxå så jag ska försöka få med han nån gång i en träning. Just nu är han klassad som reserv.
Namn:Costanzaoff
You can go a long way with a smile. You can go a lot farther with a smile and a gun - Al Capone

Offline Ltn.Charles

  • Jr. Member
  • **
  • Posts: 100
    • View Profile
Re: Team sweden 2- Swedish Revolutionary Guard
« Reply #2 on: 08-06-2009, 13:06:02 »
Gött! Men vafan är felet på Shochis?! Kolla i gamla Team Sweden forumet, jävla skummis.
Now this is not the end. It is not even the beginning of the end. But it is, perhaps, the end of the beginning - Winston Chuchill after the British victory at El Alamein in 1942

Offline Ltn.Charles

  • Jr. Member
  • **
  • Posts: 100
    • View Profile
Re: Team sweden 2- Swedish Revolutionary Guard
« Reply #3 on: 08-06-2009, 13:06:59 »
Förresten vi borde hetat "Snapphanarna". Fast då kanske vi hade vart lite danska av oss  ::) :P
Now this is not the end. It is not even the beginning of the end. But it is, perhaps, the end of the beginning - Winston Chuchill after the British victory at El Alamein in 1942

Offline WillieBrown

  • Jr. Member
  • **
  • Posts: 64
    • View Profile
Re: Team sweden 2- Swedish Revolutionary Guard
« Reply #4 on: 08-06-2009, 13:06:20 »
ja fan snapphanar är ju jävla svenskförädare lol
You can go a long way with a smile. You can go a lot farther with a smile and a gun - Al Capone

Offline WillieBrown

  • Jr. Member
  • **
  • Posts: 64
    • View Profile
Re: Team sweden 2- Swedish Revolutionary Guard
« Reply #5 on: 08-06-2009, 13:06:23 »
haha Shochis vilken jävla idiot.
You can go a long way with a smile. You can go a lot farther with a smile and a gun - Al Capone

Offline Leopard

  • Newbie
  • *
  • Posts: 42
    • View Profile
Re: Team sweden 2- Swedish Revolutionary Guard
« Reply #6 on: 08-06-2009, 13:06:43 »
Namnet vi har nu är grymt  ;)

Offline Leopard

  • Newbie
  • *
  • Posts: 42
    • View Profile
Re: Team sweden 2- Swedish Revolutionary Guard
« Reply #7 on: 08-06-2009, 13:06:19 »
Kan du inte söka spelare på huvudtråden? Där hittar vi nog folk ganska lätt.

Offline Turkletoon

  • Jr. Member
  • **
  • Posts: 275
    • View Profile
Re: Team sweden 2- Swedish Revolutionary Guard
« Reply #8 on: 08-06-2009, 15:06:28 »
Tyvärr så kan jag inte spela idag kl: 16:00. Jag trodde jag skulle hinna bli klar med jobbet men har fortfarande mycket att göra. Förhoppningsvis så hinner vi ha några fler träningspass i veckan

Offline Harold Mordenfest

  • Newbie
  • *
  • Posts: 47
    • View Profile
Re: Team sweden 2- Swedish Revolutionary Guard
« Reply #9 on: 08-06-2009, 16:06:37 »
Vi sitter på ts nu och vi saknar några...

Offline WillieBrown

  • Jr. Member
  • **
  • Posts: 64
    • View Profile
Re: Team sweden 2- Swedish Revolutionary Guard
« Reply #10 on: 08-06-2009, 16:06:58 »
Leopard where are u??
You can go a long way with a smile. You can go a lot farther with a smile and a gun - Al Capone

Offline Leopard

  • Newbie
  • *
  • Posts: 42
    • View Profile
Re: Team sweden 2- Swedish Revolutionary Guard
« Reply #11 on: 08-06-2009, 17:06:58 »
Jag ber om ursäkt för att jag inte var med idag, det var så att jag trodde att jag skulle sluta kl 14:00 men jag slutade visst nu, för ca 10 min sen.

Offline Harold Mordenfest

  • Newbie
  • *
  • Posts: 47
    • View Profile
Re: Team sweden 2- Swedish Revolutionary Guard
« Reply #12 on: 08-06-2009, 18:06:32 »
Vi kör ny träning imorgon (tisdag den 9e juni) kl 21:00!

Det var tråkigt att vissa fick förhinder den här gången men vi får hoppas på bättre uppslutning imorgon. Kom ihåg vi behöver mer kött så leta efter folk som kan tänka sig att gå med.

Offline WillieBrown

  • Jr. Member
  • **
  • Posts: 64
    • View Profile
Re: Team sweden 2- Swedish Revolutionary Guard
« Reply #13 on: 08-06-2009, 22:06:25 »
17:00 GMT äre säkert att det är 22:00 dårå?
You can go a long way with a smile. You can go a lot farther with a smile and a gun - Al Capone

Offline Leopard

  • Newbie
  • *
  • Posts: 42
    • View Profile
Re: Team sweden 2- Swedish Revolutionary Guard
« Reply #14 on: 08-06-2009, 22:06:44 »
Okej vi kör då, men Harold, sök folk i huvud tråden plz!