Author Topic: Team Benelux Forum  (Read 9969 times)

Offline Fuchs

  • No lollygagging
  • FH-Betatester
  • ***
  • Posts: 6.655
  • Traction Wars Propaganda Officer
    • View Profile
    • Traction Wars - WWII Free to Play Game
Re: Team Benelux Forum
« Reply #15 on: 03-06-2009, 09:06:04 »
Ja dat klopt  :P

Samnadine, wat is jouw verhaal dan? Jong geemigreert?
"Force answers force, war breeds war, and death only brings death.
To break this vicious circle one must do more than act without thought or doubt."

Offline NTH

  • FH-Betatester
  • ***
  • Posts: 3.146
    • View Profile
Re: Team Benelux Forum
« Reply #16 on: 03-06-2009, 10:06:33 »
Hey is het nu naar de 14e verplaatst.
Ik stel voor dat we deze week een training houden, vrijdagavond lijkt mij zeer geschikt.
Ik zelf zal niet altijd via TS kunnen (kinderen slapen :))

Ook op HSLAN spelen zal moeilijk worden aangezien deze meestal vol zit.

Geef zelf ook door of je vrijdag kan of anders een alternatief.


Milton Gault roared, "Roffey, I know bloody well that Jerry knows we are here but you don't need to advertise the fact!"
(From: First in the Field, Gault of the Patricias by Jeffery Williams, page 72.)

Offline Fuchs

  • No lollygagging
  • FH-Betatester
  • ***
  • Posts: 6.655
  • Traction Wars Propaganda Officer
    • View Profile
    • Traction Wars - WWII Free to Play Game
Re: Team Benelux Forum
« Reply #17 on: 03-06-2009, 10:06:52 »
Vrijdag ben ik er niet, had ik al aangegeven. Zaterdagavond is vast wel mogelijk.
"Force answers force, war breeds war, and death only brings death.
To break this vicious circle one must do more than act without thought or doubt."

Offline 508th PIR Hawkeye

  • Jr. Member
  • **
  • Posts: 367
  • Pacific? :D
    • View Profile
    • www.508thpir.com
Re: Team Benelux Forum
« Reply #18 on: 03-06-2009, 12:06:35 »
Ik heb wel een server Fuchsy  ;D

Hebben we nog Belgen of luxemburgers?

Haha, stel dat er Luxemburgers waren, dan nog was het lastig voor ze om deze vraag te beantwoorden ;)

Ik heb het best druk deze week (ja Fuchs, die examens waar jij het over hebt moeten ook nagekeken worden ;)), maar vanaf eind volgende week krijg ik meer tijd. Ik kan sowieso elke avond wel een uurtje vrijmaken (of twee) voor wat training hier en daar.

Hhhhettt is een DDDDocent!!!! NEEEEEEEE!!!  :D


Scherpe opmerking over die Belgen en Luxemburgers maar het was meer een vraag aan Dutch  :P Persoonlijk had ik een paar Vlamingen wel leuk gevonden  8) die Walloniërs daarentegen....


Magoed, welk vak geef je? Geschiedenis?  :D
« Last Edit: 03-06-2009, 12:06:25 by 101st Air Hawkeye »
"The American Paratrooper exists to give the  enemy soldier the best chance to die for his country." -- Gen. George Patton

Offline Badaboom

  • Newbie
  • *
  • Posts: 2
    • View Profile
Re: Team Benelux Forum
« Reply #19 on: 03-06-2009, 12:06:26 »
hallo allemaal,

Ik speel al jaren bij F|H. nu al een jaar bijna niet meer door druk RL. Maar dit kleine toernooi is een mooie gelegenheid de wapens weer eens te poetsen. En een mooie gelegenheid de eer van de lage landen te verdedigen! :)

Zoals gezegd heb ik niet veel tijd. (ik zit nu eigenlijk ook aan de studie, ff 5 min vrij voor email en dergelijke) maar een zaterdagavond fraggen is wellicht mogelijk

Offline dutch

  • Jr. Member
  • **
  • Posts: 300
  • FHT - F|H Tournament Founder
    • View Profile
    • www.forgottenhonor.com
Re: Team Benelux Forum
« Reply #20 on: 03-06-2009, 16:06:52 »
Heya manne,

Ik heb gister op hslan gespeeld met een groep van F|H en het was geen probleem om de server te joinen.
Laten we 2 sessies afspreken, Morgen en Maandag. En kijken wie er kan. Als we de NC ts gebruiken kunnen we allemaal zonder te registreren joinen.

Dus:

- 1e sessie Donderdag 20.00 (morgen)

- 2e sessie Maandag 20.00

Afspraak op de nations cup ts in de benelux channel.


En Fuchsie is er morgen dan niet bij. Maar we moeten ergens beginnen.

Verder speel ik vanavond ook weer op de pubserver van hslan, zo rond 22.00 uur. Als je F|H ts joined rond die tijd dan sleep ik je wel in ons kanaal en als je voor die ts registreerd kun je vanzelf in het kanaal komen.

Hebben we al een vrijwilliger om de team captain te zijn? Zou mooi zijn als die zich nu wil melden :)

Ook is het wijs om even je online cv/specialiteit te posten, ook leuk om jullie allemaal wat beter te leren kennen. Ik zal beginnen, dit om het makkelijker te maken met de set up voor de wedstrijd.


Naam: dutch
Specialiteit is ingame squadleader, closecombat, smg en rifle.
Speel FH sinds 2003, begonnen in waw en later FHT-F|H opgericht en tot vandaag elke week minimaal 1 battle, all voor 5 jaar nu.
Heb de 130th panzer league gewonnen met mijn FHT team, heb verder teams van FHT geleid in clanbase, sperber league, soe league, clash of clans for pr, clanmatches for bf2 en PR, dus een hoop ervaring.

In RL ben ik een ex marinier die in lichting 92/2 zijn opleiding heeft gehad in Rotterdam. Die ervaring gebruik ik nog steeds in mijn online gaming met name tijdens de PR matches. Nu werk ik in de kunstwereld. ik ben 36 jaar en vrij direct, ik kom uit Den Haag, woon nu voor mijn werk in Brabant.


Verder wil ik toevoegen dat ik meer dan de helft van dit team erg goed ken, en op puur skill level behoren wij tot de beste. wasntme, liontail, pesticide (Belg), SamNadine, DutchArmy en Badaboom behoren tot de beste spelers die ik ken in al de jaren online in FH. Dus wat dat betreft zitten we goed maar nu nog een team ervan maken. Ik probeer nog een andere Belg toetevoegen die ook top is, Helix. Zal hem vandaag even vragen, dit zijn overigens allemaal FHT jongens, maar stuk voor stuk to gasten ook in omgang.

Van NTH weet ik dat hij in het verleden bij ons gespeeld heeft maar weet niet veel meer van zijn manier van spelen, Fuchs, Slayer en Hawkye ken ik alleen maar van de forums. George en NL_FonsSeals ken ik niet.

Laat de rest even jou cv weten en of je morgen en/of Maandag erbij bent, en misschien al vanavond :)
« Last Edit: 03-06-2009, 16:06:46 by dutch »
"Vive la mort, vive la guerre, vive le sacre mercenaire."

www.forgottenhonor.com

Offline LtnGeorge

  • Jr. Member
  • **
  • Posts: 76
    • View Profile
Re: Team Benelux Forum
« Reply #21 on: 03-06-2009, 16:06:56 »
Naam: LtnGeorge
Speel al zo'n 3 campaign mee in WAW, veel mensen uit andere teams zullen mij inmiddels wel kennen. Ik ben in 't nederlander circuit nog wat onbekend hier op 't Forgotten hope forum.
Specialiteiten: Satcheling (AT en Anti infantry), machinegunning en spec ops missies. Spelen in close combat zal wel goed gaan maar ik ben niet de allerbeste.

Ik zal proberen er bij te zijn op 1 van deze dagen. Maar ik zit wel in een toetsweek die vrijdag begint en volgende week de hele week door gaat. Zal er sowieso de 14de zijn.

Ik kan eventueel nog een nederlander vragen die ik kan vanuit WaW; Franciscus.
« Last Edit: 03-06-2009, 16:06:49 by LtnGeorge »

Offline dutch

  • Jr. Member
  • **
  • Posts: 300
  • FHT - F|H Tournament Founder
    • View Profile
    • www.forgottenhonor.com
Re: Team Benelux Forum
« Reply #22 on: 03-06-2009, 16:06:00 »
Alle Nederlanders zijn welkom, ik had overigens deze al eem pm gestuurd maar geen reactie gekregen.
"Vive la mort, vive la guerre, vive le sacre mercenaire."

www.forgottenhonor.com

Offline LtnGeorge

  • Jr. Member
  • **
  • Posts: 76
    • View Profile
Re: Team Benelux Forum
« Reply #23 on: 03-06-2009, 16:06:21 »
ok dutch, 'k zal 'm vandaag anders nog wel even vragen. Haal mij trouwens maar van de reservelijst af, denk bijna wel zeker dat ik aanwezig kan zijn...(als 't niet de hele nacht gaat duren)

Offline Fuchs

  • No lollygagging
  • FH-Betatester
  • ***
  • Posts: 6.655
  • Traction Wars Propaganda Officer
    • View Profile
    • Traction Wars - WWII Free to Play Game
Re: Team Benelux Forum
« Reply #24 on: 03-06-2009, 17:06:18 »
Zoals je al zei, donderdag ben ik niet aanwezig maar ik zie jullie maandag wel. Hoop ik.

Naja ik ben Fuchs, ben 16 jaar en zal aan het eind van deze zomer 17 worden, ik heb een passie voor geschiedenis, gamen, multimedia en koken. Ik heb zojuist mijn examens afgerond en dus begin ik aan het eind van de zomer aan mijn opleiding Multimedia, voor wie het interesseert.
Mijn online CV is niet zo veelbelovend, ik heb FH ontdekt in 2005 en ben het pas echt actief gaan spelen in 2007 met vlak daarna de release van FH2. Ergens eind mei 2008 heb ik de 130th Panzer gejoint en daar speel ik heel actief mee. In de clan zelf als we een avondje spelen neem ik zelf toch wel aardig vaak de squadleader rol op me, loopt altijd wel gesmeert. Communicatie en een tactiek is de sleutel zeg ik dan. Ook doe ik sinds kort historisch onderzoek voor een Crysis Wars mod.
Ingame specialiteiten zijn infanterie. Het liefst met een rifle of LMG en ik ben ook dol op de bajonet.  :P
"Force answers force, war breeds war, and death only brings death.
To break this vicious circle one must do more than act without thought or doubt."

Offline Badaboom

  • Newbie
  • *
  • Posts: 2
    • View Profile
Re: Team Benelux Forum
« Reply #25 on: 03-06-2009, 18:06:22 »
tja, ik hoor net dat mijn oma de 14e jarig is en ik verwacht word. Als het een lunch is dan is er een kans dat ik op tijd terug kan zijn. als het een diner is dan ben ik niet op tijd en misschien te laat voor het hele gebeuren.  :'( 

mijn specialiteit ingame is infanterie met SMG. Ik hoop het ook te laten zien. >:(

Offline samnadine

  • Jr. Member
  • **
  • Posts: 296
    • View Profile
    • Forgotten Honor
Re: Team Benelux Forum
« Reply #26 on: 03-06-2009, 19:06:07 »
Quote
Samnadine, wat is jouw verhaal dan? Jong geemigreert?

Well, born in Switzerland, living currently in Catalonia (Spain..). But I've got only Dutch nationality  ;)

naam: Jean-Pierre (aka samnadine)

20 years old, entrepeneur and businessman, studying also business bachelor. I'm good at graphic design, my favourite sport is freeski, I like to travel and meet new cultures and people, and I read about history, psychology or esoterism, always when it's not about business  ::) Military experience from my grandfathers, from my mom side he has been in the marine corps and from my dad side he was colonel in the Portuguese army (not real grandfather, he's his brother, but my grandfather died really young so for me it's like my grandfather).

I'm currently playing in Forgotten Honor, I joined campaign 1 for FH2 to check out how it is playing organized, from there I was promoted quickly and I use to play as HQ (strategic point of view, not tactical). I'm good sneaking in flags, mg support, smg or even rifle. Depends on the situation, but infantry for sure.

Please talk to me in Dutch, although I write in English. I can speak it but I would like to learn the writing.

About the trainings, they don't fit in my schedule. Everything else from Wednesday to the battle is OK for me (not 100% sure but let's say yes)

 

Offline NTH

  • FH-Betatester
  • ***
  • Posts: 3.146
    • View Profile
Re: Team Benelux Forum
« Reply #27 on: 03-06-2009, 20:06:53 »
Naam: NTH
FH Ervaring: Speel het sinds veels te lang  :)
Tournament ervaring: Battle for Europe, WaW en 2x F|H tournaments gedaan
Leeftijd: 30
Specialiteit: Ben een echte all-rounder, SMG, Rifle, MG, Arty, you name it I can do it. Vind het leuk om te vliegen, maar in sommige spelers wel mijn meedere erkennen  ;D

In RL ben ik SAP Consultant en papa van 2 kinderen. Ben gek op teamwork, samen kunnen we kont schoppen !!!


Milton Gault roared, "Roffey, I know bloody well that Jerry knows we are here but you don't need to advertise the fact!"
(From: First in the Field, Gault of the Patricias by Jeffery Williams, page 72.)

Offline Slayer

  • Freeze Veteran
  • FH-Betatester
  • ***
  • Posts: 4.125
    • View Profile
Re: Team Benelux Forum
« Reply #28 on: 03-06-2009, 20:06:41 »
Magoed, welk vak geef je? Geschiedenis?  :D
Inderdaad ;) Raad eens over welk onderwerp ik eigenlijk altijd te lang doorga  ;D

Mijn ingame naam is Slayer (die stamt nog uit de tijd van Quake 1, wie van jullie heeft dat nog gespeeld?), ik ben al erg oud, namelijk 32 jaar. Ik heb in FH2 nog nooit georganiseerd gespeeld, maar ik heb wel een clanverleden in vBF1942 (UGB, daarna Certamen), dus ik weet wel wat teamplay is en wat er voor nodig is. Ik speel FH sinds 2003/2004 (ik weet de exacte datum niet meer) en ben er sindsdien behoorlijk verslaafd aan. Ik heb een lange pauze gehad tussen de laatste FH1 en de eerste keer dat ik FH2 speelde. Af en toe keek ik op de site om te zien of het al af was (LOL, dat wordt misschien wel 2015, maar dat wist ik toen nog niet). Ik ben met FH2 begonnen bij patch 2.1, dus ik doe al weer een tijdje mee.

In het echt ben ik dus docent geschiedenis, maar eigenlijk ben ik archeoloog. Geschiedenis geven aan kids is echter ook heel erg leuk! Momenteel geef ik bijvoorbeeld les over film en geschiedenis en vandaag hebben we Full Metal Jacket gekeken. Altijd leuk. Ik heb (gelukkig) geen militaire ervaring, maar de Tweede Wereldoorlog boeit mij mateloos. Mijn oom, alweer 15 jaar dood als ik dit schrijf, vocht in 1940 bij de Moerdijkbrug en mijn vader werd in 1945 opgepakt voor de Arbeitseinsatz, maar was dezelfde avond alweer thuis na een toch enigszins spectaculaire ontsnapping. Van een andere oom staat het onderduikersdagboek op internet (www.vanderlee.tk). Na de oorlog heeft mijn vader gediend in Indonesië, maar omdat hij musicus is heeft hij toch vooral piano gespeeld.

Alles wat ik weet over de oorlog heb ik van hen, uit talloze boeken, films (voor zover betrouwbaar) en documentaires, waarvan er enkele meters op de plank staan bij mij thuis. Sinds een tijdje pik ik hier ook het een en ander op.

Mmm, ik ga alweer te lang door. Ingame specialiteit heb ik niet echt. Ik kan me goed verstoppen als dat moet, maar meestal ren ik als een dolle over het slagveld. Gewoon omdat het leuk is. Ik eindig vrijwel altijd ergens bovenin, maar ook heb ik vaak de titel "most deaths"  ;D Wat ik verder wel goed kan is bolt action en artillerie. Maar ook de Thompson past goed in mijn handen, met name in de citymaps. Soms gaat SL spelen erg goed, soms gaat het bagger. Ik denk dat ik net iets beter kan verdedigen dan aanvallen. Mijn vrienden kennen mij niet als een beschedien persoon, maar bij onbekenden ga ik er wel vaak van uit dat ze beter zullen zijn dan ik. Ik geloof dus ook direct wat Dutch zegt over die paar gasten.

Om nu mee te doen lijkt me erg cool, ik moet alleen nog TS downloaden. Morgen ben ik erbij en maandag ook.

Offline 508th PIR Hawkeye

  • Jr. Member
  • **
  • Posts: 367
  • Pacific? :D
    • View Profile
    • www.508thpir.com
Re: Team Benelux Forum
« Reply #29 on: 03-06-2009, 20:06:45 »
Inderdaad ;) Raad eens over welk onderwerp ik eigenlijk altijd te lang doorga  ;D

De 80-jarige oorlog of vrouwenrechten  :P


Naam: Hawkeye
Specialiteit is ingame: Alles maar ik preffereer rifle en SMG boven alles.

Ik ben Hawk, 17 jaar (zodra je mijn stem hoord zou je dat niet zeggen  ;D ), ik kom uit Noord-Holland. Het begon allemaal voor mij met het feit dat ik bepaalde Battlefield 1942 servers niet kon joinen omdat ik niet de juiste map had. Na wat googlen kwam ik o.a. uit op FH en dat is ook mijn favoriet van alle mods gebleven. Ik speel deze mod vanaf 2006 maar ben pas op de forums actief geworden toen ik erachter kwam dat er ook een mod voor BF 2 kwam. Veel verschillende clans gehad, momenteel ben ik gelukkig bij het 101e. Ik heb ook nog FHT geprobeerd Dutch (toenmalige naam Masterchief VOOR halo mensen  :D). Dat pakte alleen niet zo goed uit op mijn oude PC met zoveeel spelers, en momenteel moet ik op vrijdag werken.

Na een halfjaar eruit gelegen te hebben ga ik nu weer verder met mijn school maar ik blijf doubleren. Het liefst zou ik graag Game-design willen gaan studeren of tenminste iets grafisch. En momenteel trekt de krijgsmacht ook een beetje. Momenteel speel ik mods zoals PR en FH 2 maar af en toe een andere shooter (CoD) of RTS zoals Company of Heroes of Total War vind ik ook heerlijk. Momenteel kijk ik erg uit naar nieuwe games zoals Modern Warfare 2, Operation Flashpoint 2, Assasin's Creed 2 etc. (Maar zodra het uitkomt vind ik het meestal nog te duur :) meestal bestel ik het uit Engeland of voor de laagste prijs http://www.budgetgaming.nl/ ) Maar zodra Normandië uitkomt gaat dat natuurlijk voor!

Tja voor de rest doe ik een beetje freelance mapping, ik heb al wat geplanned voor Normandy en ben momenteel bezig met een Korps Mariniers map voor PR en verder ben ik nu bezig met de Squad Member stemmen voor PR Dutch Armed Forces.
« Last Edit: 03-06-2009, 20:06:23 by 101st Air Hawkeye »
"The American Paratrooper exists to give the  enemy soldier the best chance to die for his country." -- Gen. George Patton