Author Topic: Sainte Mère Eglise  (Read 15726 times)

Offline leGriffu

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Sainte Mère Eglise
« on: 15-01-2010, 15:01:42 »


   On June 5, 1944, to protect the area from Utah Beach, the staff decided to drop the night of 5 to 6 June 1944, two divisions of paratroopers whose mission was to stop the attacks against German towards the beach.
The 82nd Airborne Division commanded by General Ridgway and the 101st Airborne Division of General Taylor must establish a beachhead in Sainte-Mere-Eglise ...


Some tips:
- Do not forget your touch "opening parachute" because you need it!
- Class U.S. engineer was altered. It includes in its equipment, flare launcher, which will complement the field, class RCON for designated targets for the mortar used.
- The area of material dumped allow you to retrieve a weapon heavier than the Garand or your USM1.




The map should include sizes 16, 32 and 64 in PUSHMOD with surround sound reworked and many other things.





I'll post some screens that will be made at the next test to come ...





 ;)

Offline Aggroman

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Re: Sainte Mère Eglise
« Reply #1 on: 15-01-2010, 16:01:48 »
Looking forward to it.

Offline Fabien

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Re: Sainte Mère Eglise
« Reply #2 on: 15-01-2010, 16:01:24 »
Quote
The area of material dumped allow you to retrieve a weapon heavier than the Garand or your USM1.

Tu peut écrire ca en francais, je comprend pas celle en anglais ???
Can you write it in french, i don't understand it in english ???

Offline Desertfox

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Re: Sainte Mère Eglise
« Reply #3 on: 15-01-2010, 17:01:23 »
Quote
The area of material dumped allow you to retrieve a weapon heavier than the Garand or your USM1.

Tu peut écrire ca en francais, je comprend pas celle en anglais ???
Can you write it in french, i don't understand it in english ???

I can google translate it hope it helps:

Le 5 Juin 1944, pour protéger la zone d'Utah Beach, le personnel a décidé d'abandonner la nuit du 5 au 6 Juin 1944, deux divisions de parachutistes, dont la mission était d'arrêter les attaques contre les allemands vers la plage.
La 82e division aéroportée commandée par le général Ridgway et la 101ème division aéroportée du général Taylor doit établir une tête de pont à Sainte-Mère-Eglise ...




Quelques conseils:
- N'oubliez pas votre «touche d'ouverture du parachute" parce que vous en avez besoin!
- Classe ingénieur américain a été modifié. Elle inclut dans son matériel, l'arrondi des lanceurs, qui complètera le terrain, RCON classe pour des cibles désignées pour le mortier utilisé.
- La zone des matières immergées vous permettent de récupérer une arme plus lourde que le Garand ou votre USM1.

La carte devrait inclure des tailles 16, 32 et 64 dans PUSHMOD avec une ambiance sonore retravaillée et beaucoup d'autres choses.

Je posterai quelques écrans qui sera faite à la prochaine épreuve à venir ...

Sorry I don't speak french

Offline leGriffu

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Re: Sainte Mère Eglise
« Reply #4 on: 15-01-2010, 17:01:25 »
 ;D  ;)

les kits des classes sont toutes armées de Garands / USM1 / Thompson...les BARs et autres kits pickup se trouvent à côté de caisses éparpillées au sol et sur la carte (résultat d'un largage de matériels...peut être aurons nous le temps de modéliser les containers de l'époque avant la mise à disposition de la map pour tous)

 :)

Offline McCloskey

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Re: Sainte Mère Eglise
« Reply #5 on: 15-01-2010, 17:01:29 »
;D  ;)

les kits des classes sont toutes armées de Garands / USM1 / Thompson...les BARs et autres kits pickup se trouvent à côté de caisses éparpillées au sol et sur la carte (résultat d'un largage de matériels...peut être aurons nous le temps de modéliser les containers de l'époque avant la mise à disposition de la map pour tous)

 :)

uhm, and now please in english :D

Offline Ts4EVER

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Re: Sainte Mère Eglise
« Reply #6 on: 15-01-2010, 18:01:37 »
Without a translator I'd say he wants to make all "heavy" kits like Thompsons and BARs to be pickup only.

Offline kettcar

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Re: Sainte Mère Eglise
« Reply #7 on: 15-01-2010, 18:01:59 »
looks good so far. i hope we see more interesting pictures soon of your project.
and pls, give us some bigger screens  ;D

azreal

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Re: Sainte Mère Eglise
« Reply #8 on: 15-01-2010, 19:01:35 »
looks good. I sure hope the devs aren't planning on doing a St. Mere Eglise map now... ;)

Offline Ts4EVER

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Re: Sainte Mère Eglise
« Reply #9 on: 15-01-2010, 19:01:45 »
I thought I saw one on the testsjgkijsbbsbh,v

...


nothing to see here. Carry on.

Offline Neri

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Re: Sainte Mère Eglise
« Reply #10 on: 16-01-2010, 13:01:50 »
Looks very nice, is it done allready and you are just testing?

Offline leGriffu

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Re: Sainte Mère Eglise
« Reply #11 on: 16-01-2010, 13:01:38 »
Some screens (without lighmaps)


















Offline leGriffu

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Re: Sainte Mère Eglise
« Reply #12 on: 16-01-2010, 13:01:34 »
We're at 98% and we regularly test the map ...

Offline Aggroman

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Re: Sainte Mère Eglise
« Reply #13 on: 16-01-2010, 13:01:51 »
Nice! :)

Offline Jetu

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Re: Sainte Mère Eglise
« Reply #14 on: 16-01-2010, 14:01:56 »
Awesome work man, I can't wait to try it!

I was thinking of doing Remagen, but I haven't gotten the chance to. I'm still trying to get accustomed to bf2 edit, and actually getting it to work. xD