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Objects in .obj for FH1/2
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Topic: Objects in .obj for FH1/2 (Read 2416 times)
Flippy Warbear
Global Moderator
Posts: 6.921
Adequately docile
Re: Objects in .obj for FH1/2
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Reply #15 on:
13-09-2015, 18:09:16 »
How about KV-1E and T-26 M39?
Logged
Siegi
Newbie
Posts: 22
Re: Objects in .obj for FH1/2
«
Reply #16 on:
13-09-2015, 18:09:31 »
Kv
T26
«
Last Edit: 13-09-2015, 19:09:31 by Siegi
»
Logged
Denn Esel ist eine Sache des Intellekts; Schweinehund ist eine Sache des Charakters nach unserem Sprachgebrauch!
Flippy Warbear
Global Moderator
Posts: 6.921
Adequately docile
Re: Objects in .obj for FH1/2
«
Reply #17 on:
13-09-2015, 19:09:35 »
Thaaank you
Logged
Ts4EVER
Banner of THeTA0123
Developer
Posts: 7.812
Re: Objects in .obj for FH1/2
«
Reply #18 on:
13-09-2015, 19:09:10 »
These are too low poly to be used in FH2, not to mention that they have no textures or even unwrap.
Logged
Siegi
Newbie
Posts: 22
Re: Objects in .obj for FH1/2
«
Reply #19 on:
13-09-2015, 19:09:28 »
Quote from: Ts4EVER on 13-09-2015, 19:09:10
These are too low poly to be used in FH2, not to mention that they have no textures or even unwrap.
You try PzJ1b? I spent time for someone, who "only" make texture and set vehicle for game...
It is a pity, that are not usable :/
«
Last Edit: 13-09-2015, 19:09:20 by Siegi
»
Logged
Denn Esel ist eine Sache des Intellekts; Schweinehund ist eine Sache des Charakters nach unserem Sprachgebrauch!
Siegi
Newbie
Posts: 22
Re: Objects in .obj for FH1/2
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Reply #20 on:
13-09-2015, 20:09:10 »
Stg44 Vampir (Zielgerät 1229)
http://www.mediafire.com/?ga056ff7xbd3cxf
Logged
Denn Esel ist eine Sache des Intellekts; Schweinehund ist eine Sache des Charakters nach unserem Sprachgebrauch!
Siegi
Newbie
Posts: 22
Re: Objects in .obj for FH1/2
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Reply #21 on:
02-10-2015, 14:10:41 »
...with textures...
Logged
Denn Esel ist eine Sache des Intellekts; Schweinehund ist eine Sache des Charakters nach unserem Sprachgebrauch!
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