Author Topic: Panssaridivisioona REKRYTOI (SUOMALAISILLE, FOR FINNS... for now)  (Read 5634 times)

Offline ajappat

  • "Cheater"
  • Hero Member
  • ****
  • Posts: 2.599
    • View Profile
Nääh, kone käynnistyy, mutta windows ei.

Fakta vaan on, että kone sekosi PsD foorumilla ja ajattelin varottaa. Kone on nyt takasin liikkeessä ja kohta varmaan selviää mikä sille iski  :)

Offline ville

  • Jr. Member
  • **
  • Posts: 122
    • View Profile
    • Reach Elite Forces
No kiitos varoituksesta, eihän siitä haittaa ole jos ilmottelee vaikka olisikin väärä hälytys. ;) Antoi vaan syyn tarkistaa ettei siellä oikeasti ole mitään :D

Offline kummitus

  • Jr. Member
  • **
  • Posts: 630
    • View Profile
    • CMP Gaming
onks tääl viel kuinka elävää porukkaa jos lähettää ounaa nations cuppii, tsägäl vois saada jopa kaks jengii kasaa
CMP Gaming

Offline Kelmola

  • Hero Member
  • ****
  • Posts: 2.861
    • View Profile
Kyselin ihan samaa panssaridivisioonan fooruilla. Mukana jos aikataulu vain sallii!

Offline kummitus

  • Jr. Member
  • **
  • Posts: 630
    • View Profile
    • CMP Gaming
innostus on vallan loistavaa ainakin täällä
CMP Gaming

Offline Kelmola

  • Hero Member
  • ****
  • Posts: 2.861
    • View Profile
Missäs joukkueen koonti tapahtuu, täällä vai FHT:llä vai missä? :P

Offline ville

  • Jr. Member
  • **
  • Posts: 122
    • View Profile
    • Reach Elite Forces
Voisin pistää sellasen suunnittelu/yleinen pulina foorumin tonne panssaridivisioonan foorumille :)

Offline Ciupita

  • Gay Lord
  • Global Moderator
  • *****
  • Posts: 1.581
    • View Profile
itse olen ainakin sen verta kiireinen koulun kanssa ettei kykene.

Offline ville

  • Jr. Member
  • **
  • Posts: 122
    • View Profile
    • Reach Elite Forces
No tuolla on nyt pieni foorumialue tehty tätä varten, ei sitä ole pakko käyttää jos tuntuu hankalalta :P Mutta jos päätätte käyttää niin rekatkaa foorumille ja laittakaa jotai ilmotusta niin lisään teidät tohon ryhmään niin näkyy teillekki se foorumi :)

Huom: foorumi näkyy jo kaikille Panssaridivisioonan jäsenille!

Offline kummitus

  • Jr. Member
  • **
  • Posts: 630
    • View Profile
    • CMP Gaming
 ::)
CMP Gaming

Offline Kelmola

  • Hero Member
  • ****
  • Posts: 2.861
    • View Profile
Joko kukaan muu ei lue tätä tai sitten olen ainoa innostunut :P

Offline kummitus

  • Jr. Member
  • **
  • Posts: 630
    • View Profile
    • CMP Gaming
mä huutelen varmaa täst fht foorumeil sit ku saa jonku vähä varmemman ajan kohdan pystyy, parikymmentä suomalaist löytyy täl hetkel aktiivisena
CMP Gaming

Offline kabussi

  • Newbie
  • *
  • Posts: 9
    • View Profile
    • Team34
No ootteko saanut jonkinlaista nokkaan lyönti kilpailua aikaa.Meilläkin oli jonkinlainen tauko jr34 porukan kanssa ja pikkuhiljalleen on alkanut tuo fh pelaaminen porukalle maistumaan.Nyt on jopa jo serveri saatu taas aikaiseksi.Olishan joskus ihan mukavaa ottaa suomalaisten kanssa pientä rähinää porukalla.

Offline Ciupita

  • Gay Lord
  • Global Moderator
  • *****
  • Posts: 1.581
    • View Profile
No ootteko saanut jonkinlaista nokkaan lyönti kilpailua aikaa.Meilläkin oli jonkinlainen tauko jr34 porukan kanssa ja pikkuhiljalleen on alkanut tuo fh pelaaminen porukalle maistumaan.Nyt on jopa jo serveri saatu taas aikaiseksi.Olishan joskus ihan mukavaa ottaa suomalaisten kanssa pientä rähinää porukalla.

Riippuu ihan näistä meidän muista kavereista. Mun aika on erittäin vähästä millekkään ylimääräiselle. Sitten ois tuo Nations Cup tulossa, eikö siihen pitäis laittaa Suomen tiimi pystyyn?

Avasin tuon meidän foorumin Nations Cup osion kaikille rekistöröityneille, eli sinne vaan jatkokeskustelua asiasta.

http://forum.panssaridivisioona.fi/
« Last Edit: 18-11-2010, 20:11:14 by Ciupita »

Offline Kelmola

  • Hero Member
  • ****
  • Posts: 2.861
    • View Profile
Suomi-matsit kuulostavat hyvältä idealta. Ei vaan oo näkyny pahemmin publaservuilla kovin montaa PsD:läistä viime aikoina :|