Author Topic: Team sweden 2- Swedish Revolutionary Guard  (Read 15674 times)

Offline Ltn.Charles

  • Jr. Member
  • **
  • Posts: 100
    • View Profile
Re: Team sweden 2- Swedish Revolutionary Guard
« Reply #135 on: 09-07-2009, 21:07:31 »
Jag är tillbaka från Kreta nu! Bodde faktiskt 2km från Maleme (Där flygfältet låg på 1940-talet, och basen som är med i spelet!). Jag åkte faktiskt dit och var på tyska krigs-kyrkogården och såg faktiskt Maleme flygfältet (som nu är icke-använt). Och på kyrkogården hitta jag den här snubben:
« Last Edit: 09-07-2009, 21:07:17 by Ltn.Charles »
Now this is not the end. It is not even the beginning of the end. But it is, perhaps, the end of the beginning - Winston Chuchill after the British victory at El Alamein in 1942

Offline Turkletoon

  • Jr. Member
  • **
  • Posts: 275
    • View Profile
Re: Team sweden 2- Swedish Revolutionary Guard
« Reply #136 on: 10-07-2009, 00:07:37 »
Jag kommer snart hem igen ifrån London. ja jag vet, redan. har bara varit här i två dagar nu då jag precis fick reda på att jag har kommit in på universitet på Gotland. så om kanske dryga två veckor så kommer jag tillbaks och kommer kunna spela igen.

Offline Ltn.Charles

  • Jr. Member
  • **
  • Posts: 100
    • View Profile
Re: Team sweden 2- Swedish Revolutionary Guard
« Reply #137 on: 10-07-2009, 09:07:32 »
Gött Shield! Grattis! Haft bra i London då?
Now this is not the end. It is not even the beginning of the end. But it is, perhaps, the end of the beginning - Winston Chuchill after the British victory at El Alamein in 1942

Offline Turkletoon

  • Jr. Member
  • **
  • Posts: 275
    • View Profile
Re: Team sweden 2- Swedish Revolutionary Guard
« Reply #138 on: 10-07-2009, 12:07:37 »
Tack, ja än så länge så har jag inte hunnit gjort så mycket. Ska träffa lite gammla vänner här och ta det lungt innan jag åker hem.

Offline Harold Mordenfest

  • Newbie
  • *
  • Posts: 47
    • View Profile
Re: Team sweden 2- Swedish Revolutionary Guard
« Reply #139 on: 14-07-2009, 12:07:53 »
Harold kommer att vara bortrest de två kommande onsdagarna (eventuellt 3) och kommer därför inte kunna spela på utsatt tid då :(. Men han kommer däremot vara hemma kommande helg och tycker det vore kul om några orkade dras med honom i project reality (som han nu har laddat ner) som vi pratade om tidigare några stycken.

Offline WillieBrown

  • Jr. Member
  • **
  • Posts: 64
    • View Profile
Re: Team sweden 2- Swedish Revolutionary Guard
« Reply #140 on: 15-07-2009, 23:07:25 »
OKOK. Till helgen jobbar jag. Kanske att jag kan söndag efter nio. Vore kul att köra lite PR, har inte provat den nya patchen.
You can go a long way with a smile. You can go a lot farther with a smile and a gun - Al Capone

Offline Ltn.Charles

  • Jr. Member
  • **
  • Posts: 100
    • View Profile
Re: Team sweden 2- Swedish Revolutionary Guard
« Reply #141 on: 16-07-2009, 20:07:44 »
Jo, jag fick faktiskt Harold att ladda hem PR så nu har han det  :P. Men på söndag kan jag!
Now this is not the end. It is not even the beginning of the end. But it is, perhaps, the end of the beginning - Winston Chuchill after the British victory at El Alamein in 1942

Offline Turkletoon

  • Jr. Member
  • **
  • Posts: 275
    • View Profile
Re: Team sweden 2- Swedish Revolutionary Guard
« Reply #142 on: 17-07-2009, 22:07:09 »
Jag kommer hem den 27 juli så det vore roligt ifall vi kunde ha en spelning den veckan. har ni pratat mer om att spela i mot Dutch's klan?

Offline Ltn.Charles

  • Jr. Member
  • **
  • Posts: 100
    • View Profile
Re: Team sweden 2- Swedish Revolutionary Guard
« Reply #143 on: 18-07-2009, 00:07:05 »
Näe, fast vi har ju inte tillräckligt spelare, är väl typ jag, du, Harold och Willie som e aktiva för tillfället
Now this is not the end. It is not even the beginning of the end. But it is, perhaps, the end of the beginning - Winston Chuchill after the British victory at El Alamein in 1942

Offline Turkletoon

  • Jr. Member
  • **
  • Posts: 275
    • View Profile
Re: Team sweden 2- Swedish Revolutionary Guard
« Reply #144 on: 18-07-2009, 02:07:43 »
mm det är problemet. Vi borde annonsera på något sätt att vi söker spelare. för vi kan knappast kalla oss för en klan just nu. Har ni hört något från Elander? eller något från dom andra spelarna?

Offline Ltn.Charles

  • Jr. Member
  • **
  • Posts: 100
    • View Profile
Re: Team sweden 2- Swedish Revolutionary Guard
« Reply #145 on: 18-07-2009, 13:07:15 »
Näe men om vi ser nån av de gamla laget ingame kan vi ju försöka att säga till dem att de ska checka forumet
Now this is not the end. It is not even the beginning of the end. But it is, perhaps, the end of the beginning - Winston Chuchill after the British victory at El Alamein in 1942

Offline Harold Mordenfest

  • Newbie
  • *
  • Posts: 47
    • View Profile
Re: Team sweden 2- Swedish Revolutionary Guard
« Reply #146 on: 18-07-2009, 15:07:15 »
Sant så sant. Men det är svårt nu i semester tider många är inte hemma etc. Jag tycker i alla fall vi väntar till efter sommaren innan vi försöker oss på något allvarligare.
Själv kör jag gärna pr på söndag kväll. Hittade denna video:

http://www.youtube.com/watch?v=lrpHvCYKAPE&eurl=http%3A%2F%2Fwww.realitymod.com%2Fforum%2Ff10-pr-general-discussion%2F61759-its-joke-right-2.html&feature=player_embedded
Måste säga att jag älskade då han började snacka om vanilla. Jag kände igen mig på något bisarrt sätt  ;D

Offline Ltn.Charles

  • Jr. Member
  • **
  • Posts: 100
    • View Profile
Re: Team sweden 2- Swedish Revolutionary Guard
« Reply #147 on: 19-07-2009, 00:07:02 »
Haha, sett många såna Untergang spoofs, men den var en av de bästa, och vanilla saken är sann :P
Now this is not the end. It is not even the beginning of the end. But it is, perhaps, the end of the beginning - Winston Chuchill after the British victory at El Alamein in 1942

Offline Turkletoon

  • Jr. Member
  • **
  • Posts: 275
    • View Profile
Re: Team sweden 2- Swedish Revolutionary Guard
« Reply #148 on: 19-07-2009, 01:07:25 »
mm jag har också sett många sånna clip. för övrigt så älskar jag den där filmen, måste nog vara min största favorit

Offline Ltn.Charles

  • Jr. Member
  • **
  • Posts: 100
    • View Profile
Re: Team sweden 2- Swedish Revolutionary Guard
« Reply #149 on: 19-07-2009, 12:07:57 »
Bruno Ganz = Bästa Hitler avbildning
Now this is not the end. It is not even the beginning of the end. But it is, perhaps, the end of the beginning - Winston Chuchill after the British victory at El Alamein in 1942